خبرگزاری کار ایران

بازیکن پرسپولیس تمارض نکرد؛

پرویز سیار: خطای نکونام روی حقیقی واضح بود

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۸۶

البته کارشناسان داوری در این ارتباط اختلاف نظر دارند، اما با چند کارشناس که صحبت کردم گفته‌های من را تایید کردند.

کارشناس داوری کشورمان با اشاره به نحوه قضاوت محسن قهرمانی داور دربی هفتاد و شش گفت: محسن قهرمانی از اعلام یک پنالتی به سود تیم پرسپولیس خودداری کرد.

پرویز سیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: تا دقیقه 44 مسابقه محسن قهرمانی بدون نقص و فوق‌العاده زیبا قضاوت کرد که ما از قضاوت او لذت بردیم اما در دقیقه 45 در حالیکه بازی هنوز ادامه داشت محمد نوری در محوطه 18 قدم استقلال سرنگون شد.

این کارشناس داوری همچنین متذکر شد: من با وجود اینکه 3 بار صحنه آهسته را از تلویزیون دیدم به دلیل اینکه این بازیکن با تعداد زیادی از بازیکنان حریف برخورد داشت به طور واضح متوجه نشدم آیا خطایی رخ داده یا نه، به همین دلیل نمی‌توان گفت داور که باید در یک لحظه در این ارتباط تصمیم می‌گرفت تصمیمش درست بوده یا اشتباه اما در دقیقه 46 خطای نکونام روی حقیقی با یکبار دیدن واضح بود که پنالتی است.

وی ادامه داد: در این صحنه نکونام با اعضای فوقانی بدن خود یعنی سینه و لگن روی حقیقی خطا کرد که بسیار واضح بود، اما داور نه اینکه خطا نگرفت، بلکه به دلیل تمارض به رضا حقیقی اخطار داد. این صحنه به هیچ‌وجه نمی‌توانست تمارض باشد حتی اگر خطای پنالتی هم نبود اما تمارض نمی‌توانست باشد چراکه یک جوان 50 کیلویی هم اگر به یک مرد ورزیده 100 کیلویی ضربه بزند او پخش زمین می‌شود.

این کارشناس داوری همچنین اضافه‌کرد: البته کارشناسان داوری در این ارتباط اختلاف نظر دارند، اما با چند کارشناس که صحبت کردم گفته‌های من را تایید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز