خبرگزاری کار ایران

رقابت های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال؛

عرض اندام یحیی مقابل استادسابقش

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۹۶

یحیی گل محمدی روزگاری در تیم ملی فوتبال شاگرد حسین فرکی بوده و هر دو با افکار هم آشنا هستند.

بیست و دومین تقابل پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر چهارشنبه به میزبانی قرمزپوشان تهرانی برگزار می‌شود. بیست و دومین تقابل پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر چهارشنبه به میزبانی قرمزپوشان تهرانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس پنج روز بعد از دربی تهران میزبان فولاد خوزستان است. شرایط دو تیم با بازی رفت تفاوت بسیار دارد، در دور رفت پرسپولیس بحران زده مقابل فولاد بازی خوبی انجام داد و در دقایق پایانی گل تساوی را خورد اما اکنون فولاد با 41 امتیاز سوم است و پرسپولیس با 11 اختلاف امتیاز و 8 پله فاصله با 30 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

با این حال پرسپولیس یحیی گل محمدی با تیم ژوزه تفاوت‌های بسیاری دارد. پرسپولیس در دور برگشت لیگ برتر شکست نخورده است. آنها دربی پر حرف و حدیث تهران را در شرایطی پشت سرگذاشتند که با وجود نمایش نه چندان خوب دو تیم، مقابل استقلال کمتر از صدرنشین نبودند.

پرسپولیس در خانه میزبان یک تیم بالانشین دیگر است، تیمی که در قامت مدعی ظاهر شده و به همین سادگی نمی خواهد جایگاه سومی خود را از دست بدهد. یحیی گل محمدی روزگاری در تیم ملی فوتبال شاگرد حسین فرکی بوده و هر دو با افکار هم آشنا هستند. فرکی در بازی قبلی دیگر شاگردش علی دایی را شکست داده و اکنون برای تداوم موفقیت‌های فولاد با تیمش به تهران می‌آید. این دیدار با توجه به شرایط دو تیم و نیازشان به حداکثر امتیاز می‌تواند از دیدارهای تماشایی هفته بیست و چهارم باشد. در این دیدار پرسپولیس رضا حقیقی را به دلیل محرومیت ندارد و تقابل اسماعیل شریفات با تماشاگران پرسپولیس از نکات ویژه این دیدار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز