خبرگزاری کار ایران

پشیمانم به فوتبال مشهد برگشتم؛

مهاجرانی: باید به تصمیمات کی‌روش احترام گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۹۵

مطمئنم با حمایت لازم از تیم ملی، لبنان را شکست خواهیم داد/خداداد متعلق به مشهد است و شناسنامه ابومسلم محسوب می‌شود. او سند مالکیت ابومسلم است.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اسامی تیم ملی برای دیدار مقابل لبنان گفت: بعد از گذشت مدت ها از حضور کارلوس کی روش در فوتبال کشورمان باید بگویم خود او به اندازه کافی از شرایط فوتبال و بازیکنان ایران شناخت پیدا کرده و براساس تفکراتش بازیکنان را دعوت می کند.

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: کارلوس کی‌روش بنا به سیستمی که می‌خواهد در بازی‌های پیش رو طرح‌ریزی کند نفراتی را دعوت کرده و شاید از لحاظ من جای خیلی‌ها در این لیست خالی باشد، اما باید به تصمیم کارلوس کی‌روش احترام گذاشت چراکه اختلاف سلیقه همیشه در مورد لیست تیم ملی وجود داشته است.

وی ادامه داد: از بین نفرات دعوت نشده به تیم ملی شاید چهره شاخص سید مهدی رحمتی باشد که عدم دعوتش به تیم ملی بسیار بحث برانگیز است. او دروازه‌بان با تجربه‌ای بود اما یک تصمیم اشتباه گرفت و کی‌روش هم دروازه‌بان دیگری به جای او به تیم ملی دعوت کرد، البته ما از گذشته باید این احتمال را می‌دادیم شاید روزی رحمتی دچار مصدومیت شود و باید جایگزینی را برای او تربیت می‌کردیم الان این فرصت به وجود آمده تا بازیکنانی را به جای وی در درون دروازه قرار دهیم.

این کارشناس فوتبال همچنین اضافه کرد: اگر کی‌روش رحمتی را فقط به این دلیل که او بدون مشورت از تیم ملی خداحافظی کرده نامش را از بین مدعوین تیم ملی خط زده می‌توانست در یک نشست مشترک مشکل را حل کند.

مهاجرانی درخصوص اینکه تیم ملی هنوز این شانس را دارد تا به رقابت‌های مسابقات جام جهانی صعود کند، اظهار داشت: من فکر می‌کنم تیم ملی هنوز این شانس را دارد که به جام جهانی برود اما آنچه در برهه کنونی کارشناسان و اهالی فوتبال به آن تاکید دارند بازی ما مقابل لبنان است. بسیاری این بازی را سخت می‌نامند اما من معتقدم شکست ما مقابل این تیم فقط یک اتفاق بود، حتی در بازی‌های فوتبال می‌بینیم که تیم‌های بزرگ دنیا هم گاها مقابل تیم‌های ضعیف شکست می‌خورند اما دیگر خیلی سخت است که ایران مجددا مقابل لبنان شکست بخورد. پتانسیل فوتبال ما و تجربه بازیکنان ما بیشتر از لبنان است و من مطمئنم با حمایت لازم از تیم ملی، لبنان را شکست خواهیم داد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی دیگر وقت انتقاد نیست، بلکه باید از تیم ملی حمایت کنیم. خوشبختانه فاصله امتیازات در بین تیم‌های هم گروه ما در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی زیاد نیست و فاصله امتیازها با یک و دو امتیاز است. ما می‌توانیم با پیروزی مقابل قطر و لبنان شرایط خود را برای صعود به جام جهانی مهیا کنیم. این دو مسابقه باید مهمترین هدف ما باشد.

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم با اشاره به شرایط این تیم در مسابقات لیگ یک گفت: به نظر من شرایط ابومسلم در جدول رده‌بندی به شکلی است که ما می‌توانیم با دو - سه پیروزی وضعیت خود را سر و سامان دهیم. ما طی هفته‌های آینده با دو تیم مدعی گسترش فولاد و الوند در خانه بازی داریم که اگر بتوانیم در این دو دیدار پیروز شویم وضعیت ما ایده‌آل خواهد شد. متاسفانه در بازی‌های گذشته امتیازاتی را از دست دادیم و باید در مسابقات آینده آن را جبران کنیم، البته کار سختی را پیش رو نداریم. با وجود اینکه با صدر جدول 10 امتیاز اختلاف داریم اما می‌توانیم جبران کنیم اما با کسب 42 و 43 امتیاز به مرحله پلی‌آف برسیم.

مهاجرانی همچنین درخصوص خبر بازگشت خداد عزیزی به تیم ابومسلم نیز متذکر شد: خداداد متعلق به مشهد است و شناسنامه ابومسلم محسوب می‌شود. او سند مالکیت ابومسلم است و امیدوارم در تصمیمش تجدیدنظر کند و مجددا با تیم ابومسلم همکاری کند چون تیم ابومسلم برای خود او است.

وی با اشاره به بازگشتش به تیم ابومسلم خاطرنشان کرد: من از موقعی که از مشهد خارج شدم دوست داشتم به ورزش شهرم که فوتبالم را در آن آغاز کردم و پله به پله پیشرفت داشتم و به تیم ملی رسیدم برگردم و خدمت کنم اما الان می‌بینم فضایی در فوتبال خراسان حاکم شده که از بازگشتم احساس پشیمانی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز