خبرگزاری کار ایران

کی‌روش برای توجیه ضعف‌های خود لیگ را زیر سوال برد؛

قاسمپور: روی کاغذ با 3 گل از لبنان جلو هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۵۴

کل برنامه فدراسیون فوتبال از به خدمت گرفتن کی‌روش این بود که تیم ملی ما صعودی بی‌دغدغه به جام جهانی داشته باشد ولی به سبک گذشته این دوره هم منتظر معجزه و اتفاقات خارق العاده هستم.

سرمربی سابق تیم فوتبال مس کرمان تاکید کرد که تیم ملی فوتبال ما در شرایط عادی به سه گل از لبنان روی کاغذ جلوتر است.

ابراهیم قاسمپور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه دیدار مقابل لبنان اظهار کرد: لبنان هیچ وقت حرفی برای گفتن مقابل فوتبال ما نداشته و به نظرم باختی هم که به این تیم در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی دادیم یک اتفاق ناگوار بود و اصلا قابل درک نیست. لبنان یک تیم درجه سه آسیا است که کمترین شانس هم برای شکست ما ندارد.

وی افزود:‌ البته نکته ای که نباید فراموش کرد این که فوتبال بی در و پیکر ما ممکن است دوباره در این بازی شرایطی فراهم کند که لبنان در عین ناباوری بتواند نتیجه ایده آل خود را بگیرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه حاشیه همیشه در فوتبال ایران بوده گفت: به طور کلی فکر می کنم اگر تیم ملی ایران در بدترین شرایط آمادگی خود هم باشد نباید لبنان توان شکست آن را داشته باشد. خوشبختانه کی روش همه ابزار و شرایط آمادگی بازیکنان تیم ملی را داشته و بعید می دانم بهانه ای برای عدم نتیجه گیری داشته باشد.

قاسمپور در رابطه با اظهارات کی روش در مورد لیگ ایران و قاعده وقت تلف کردن که سرمربی تیم ملی از آن حرف زده گفت: چطور است که ما با همین لیگی که آقای کی روش آن را بی کیفیت می داند توان شکست کره با آن حد از پیشرفت و توانایی را داریم. به نظرم کی روش برای توجیه نتایج ضعیف خودش این چنین مباحثی را مطرح می کند. من مطمئنم که وی اگر با تیم ملی ایران نتایج خوبی می گرفت این چنین مباحثی را مطرح نمی کرد.

وی تصریح کرد: ما با مربیان داخلی تجربه صعود به جام جهانی را داریم. کل برنامه فدراسیون فوتبال از به خدمت گرفتن مربی مثل کی روش این بود که تیم ملی فوتبال ما صعودی بی دغدغه به جام جهانی داشته باشد ولی متاسفانه همین حالا می بینیم که مثل ادوار گذشته فوتبال ما باز هم برای صعود به جام جهانی به معجزه و اتفاقات خارق العاده نیاز دارد.

قاسمپور در رابطه با اقدام رحمتی برای کناره گیری از تیم ملی هم گفت: ما نمی دانیم دلیل بروز این رفتار از سوی سیدمهدی رحمتی چه بود. علاوه بر این که فکر می کنم رحمتی تصمیم درستی نگرفت ولی به نظر می رسد خصومت های شخصی و مشکلات داخلی تیم ملی عامل کنار رفتن این دروازه بان بود.

وی با اشاره به نتیجه بازی ایران و لبنان هم گفت: ما روی کاغذ از حریف خود سه بر صفر جلو هستیم ولی فوتبال باز روی کاغذ نیست و در زمین همه چیز رقم می خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز