خبرگزاری کار ایران

پرداخت‌ها به بازیكنان با نظر سرمربی خواهد بود؛

رویانیان:هدف‌ ما قهرمانی در جام حذفی و كسب سهمیه آسیا است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۴۶

برای ما لیگ و جام حذفی مهم است و نمی‌خواهیم همه تمركز و توان برای مسابقات جام حذفی گذاشته شود و در مسابقات لیگ شاهد كاهش انگیزه‌ها باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نشست 3 ساعته با گل‌محمدی گفت: در این جلسه وضعیت تیم و موضوعات مهمی را بررسی كردیم.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان با بیان این مطلب اظهار کرد: در این نشست مطالب مهمی به بحث و بررسی همه جانبه گذاشته شد و سرمربی تیم وضعیت كلی تیم و بازیكنان را گزارش كرد و من نیز عدم رضایت خود از جایگاه تیم در جدول رده‌بندی لیگ را اعلام داشتم. در این ارتباط گل‌محمدی توضیحاتی داشت كه انصافا قابل توجه بود و ما به این توضیحات منطقی و واقع‌بینانه صددرصد توجه خواهیم كرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره موضوعات مطرح‌شده در این نشست گفت: به گل‌محمدی ماموریت دادیم تا پایان سال گزارش کاملی از عملکرد بازیكنان را تا پایان فصل فصل ارائه کند تا در تصمیم گیری‌ها مدنظر داشته باشیم و همچنین لیست بازیکنان برای فصل آینده را نیز چند هفته قبل از پایان لیگ به باشگاه بدهد تا اقدامات لازم انجام شود.

رویانیان به نكته مهم دیگری اشاره كرد وگفت: در ارتباط با پرداخت قرارداد فصل جاری بازیكنان اعم از داخلی و خارجی اعلام كردیم از این پس تنها با نظر سرمربی تیم پرداخت‌ها به بازیكنان انجام خواهد شد و همچنین پاداش و جرایم نیز بر اساس نظر سرمربی اعلام می‌شود.

رویانیان در ادامه گفت:‌ اعضای محترم كمیته فنی باشگاه نقطه نظرات خود را بعد از بررسی همه جانبه به مدیرعامل باشگاه اعلام خواهند كرد و از طریق باشگاه به سرمربی تیم منتقل خواهد شد.

رویانیان همچنین در ادامه متذکر شد: برای ما لیگ و جام حذفی مهم است و نمی‌خواهیم این تفكر در تیم وجود داشته باشد كه همه تمركز و توان برای مسابقات جام حذفی گذاشته شود و در مسابقات لیگ شاهد كاهش انگیزه‌ها باشیم. پرسپولیس باید در هر دو بخش با تمام قوا به میدان برود و به ویژه در مسابقات لیگ برای جبران مافات بدون توقف حریفان را مغلوب كرده و به جمع تیم‌های برتر برسد. هدف‌گذاری ما در ادامه مسابقات كسب عنوان قهرمانی در جام حذفی و كسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ خواهد بود.

رویانیان همچنین افزود: جا دارد بر حسب وظیفه از حمایت‌های هواداران در فصل جاری تقدیر و تشكر كنم چراكه آنها به رغم نتایج تیم هرگز پا پس نكشیده و تیم محبوب‌ خود را تنها نگذاشتند. هواداران پرسپولیس در چنین شرایطی كاری كردند كه پرسپولیس همچنان پرتماشاگرترین بازی‌ها را برگزار كند. مجموعه مدیریتی باشگاه، كادر فنی و بازیكنان باید قدردان حمایت هواداران باشند و با تمام وجود در مسابقات لیگ و جام حذفی به میدان رفته و دل هواداران را به دست بیاورند. ما خود را خدمتگزار و خادم این هواداران می‌دانیم و شرمنده آنها هستیم و تلاش می‌كنیم تا در پایان فصل جاری نتایجی حاصل شود كه رضایتمندی و شادی هواداران را در بر داشته باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان از اعزام 5 بازیكن زیر 21 سال پرسپولیس طی یك ماه آینده به منظور حضور در یك دوره آموزشی به آكادمی ترافیك برزیل خبر داد كه این بازیكنان توسط سرمربی بزرگسالان و جمع‌بندی مسئولان تیم‌های پایه انتخاب خواهند شد. همچنین قرار است 5 مربی تیم‌های پایه پرسپولیس ظرف 48 ساعت آینده توسط امید علی پورحسن معاونت ورزشی باشگاه و حمید استیلی رییس آكادمی پرسپولیس، جهت اعزام به برزیل برای حضور در كلاس‌های پیشرفته مربیگری انتخاب شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز