خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال در اندیشه فراوری نفت!/ تراکتور به ملوان رسید

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۶

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه با برگزاری 3 دیدار در شهرهای تبریز، اصفهان و تهران آغاز می‌شود.

هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه با برگزاری 3 دیدار در شهرهای تبریز، اصفهان و تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در شرایطی از عصر 5 شنبه با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین این دیدارها استقلال در ورزشگاه بزرگ آزادی میزبان تیم بحران‌زده نفت آبادان است.

آبی‌های پایتخت در شرایطی خود را محیای دیدار با نماینده بحران‌زده آبادان کرده‌اند که تا پایان هفته بیست و ششم یکه‌تاز لیگ برتر بوده و قطعا در این دیدار هم در اندیشه تداوم این شرایط برای خود هستند. آنها که تجربه پیروزی 5 بر صفر مقابل فجر شهید سپاسی را هفته گذشته داشتند حالا به دنبال این هستند نفت آبادان قعرنشین محض لیگ را با چنین سرنوشتی بدرقه کنند. البته شاگردان علی‌ فیروزی هم در این دیدار با توجه به شرایط‌شان در جدول چیزی برای از دست دادن ندارند و این می‌تواند کار را برای استقلالی‌ها سخت کند. نفت آبادان که در پایان هفته بیست و ششم با 16 امتیاز در رده هجدهم است در صورت پیروزی مقابل آبی‌ها می تواند یک پله صعود کند. استقلال 52 امتیازی هم اگر بتواند پیروزی میدان لقب بگیرد می‌تواند همچنان فاصله 3 امتیازی با تراکتورسازی را حفظ کند. این دیدار از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر دیدار عصر پنجشنبه را دو تیم سپاهان و ملوان برگزار خواهند کرد. دو تیمی که به نظر نیاز مبرمی به امتیازات این دیدار دارند. سپاهان بعد از باخت هفته گذشته مقابل پرسپولیس به دنبال جبران امتیازات این دیدار است و ملوان هم بعد از تساوی خانگی مقابل فولاد حالا در یک دیدار سخت امیدوار به گرفتن امتیاز از تیم مدعی و زردپوش اصفهانی است. سپاهانی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند امیدوار به تزلزل تراکتور و استقلال باشند و خود را دوباره به صدر نزدیک کنند و ملوان هم در صورت پیروزی می‌تواند تا رده ششم صعود کند.

تراکتورسازی و فجر سپاسی سومین دیدار روز پنجشنبه را برگزار می‌کنند. دو تیمی که یکی برای رسیدن به صدر تلاش می‌کند و دیگری هم ماندن در منطقه امن جدول رده‌بندی. فجری‌ها هفته گذشته شکست سنگین 5 بر صفر مقابل استقلال را تجربه کرده‌اند و این هفته هم با تیم دوم جدول جدالی سخت و نفس گیر خواهد داشت. این تیم شیرازی اگرچه در طول این فصل فراز و نشیب زیادی داشته اما توانسته به همان مدینه فاضله محمود یاوری که ماندن در میانه‌های جدول است برسد. تراکتورسازی نیز با تونی اولیویرا همچنان در ردای یک تیم مدعی ظاهر می‌شود و با وجود اختلاف 3 امتیازی‌اش با استقلال همچنان امیدوارانه به صدر جدول می‌نگرد. این تیم هفته گذشته بعد از 5 گلی که استقلال به فجر زد حالا تفاضل گل کمتری هم نسبت به این تیم آبی‌پوش دارد و اگر می‌خواهد به صدر برسد باید ضمن کسب یک پیروزی پر گل مقابل فجر امیدوار باشد که شاگردان قلعه‌نویی بازنده دیدار خود مقابل نفت آبادان باشند.

اما این دیدارها عصر جمعه هم با برگزاری 3 دیدار پیگیری می‌شود. آلومینیوم در دیداری بسیار مهم میزبان پرسپولس تهران است. سایپا به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت و فولاد نیز از پیکان پذیرایی خواهد کرد.

پنج‌شنبه 03 اسفند

تراکتورسازی -فجر سپاسی 16:00

سپاهان - ملوان 16:00

استقلال - نفت آبادان 19:00

جمعه 04 اسفند

آلومینیوم -پرسپولیس 14:30

سایپا -ذوب آهن 16:00

فولاد - پیکان 16:00

شنبه 05 اسفند

مس -راه آهن 15:30

نفت تهران -گهر دورود 16:00

داماش گیلان - صبای قم 16:00

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز