خبرگزاری کار ایران

اهل اولتیماتوم دادن نیستم؛

درودگر: هیات مدیره ملوان با انتخاب احمدزاده مخالف بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۸

من اهل اولتیماتوم نیستم و اولتیماتومی هم به احمدزاده نداده ام. مطمئن باشید اگر من به این نتیجه برسم که باید تغییری در تیم ایجاد شود بدون هیچ بحثی تغییر را ایجاد خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی تاکید که هیچ اولتیماتومی به محمد احمدزاده نداده‌ است.

صادق درودگر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با بازی حساس این هفته تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: سپاهان تیم بسیار خوب و از جمله مدعیان قهرمانی است که قطعا بازی بسیار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت به خصوص اینکه باید این بازی در زمین سپاهان هم برگزار شود.

وی افزود: البته قرار نیست ما در این بازی تیم دست و پا بسته ای باشیم و سپاهان به راحتی 3 امتیاز این دیدار را کسب کند. مطمئنا کادرفنی و بازیکنان ما با یک استراتژی اصولی به فولادشهر خواهند رفت و با امتیاز از زمین بازی خارج خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد نتایج پرفراز و نشیب اخیر این تیم گفت: ما به لحاظ کیفی در تمام این هفته‌ها عملکرد نسبتا خوبی داشتیم اما متاسفانه بدشانسی‌های مکرر شانس پیروزی را در همه این دیدارها از ما گرفت. مطمئن باشید که دربازی با سپاهان هم اگر بدشانس نباشیم می توانیم به نتیجه دلخواهمان دست پیدا کنیم.

وی در ادامه به موضوع استعفای احمدزاده و مخالفت هیات مدیره با استعفای او اشاره کرد و افزود: احمدزاده با استعفای خود سعی داشت دست بنده به عنوان مدیر باشگاه را برای ایجاد تغییرات باز بگذارد ولی بنده بعد از بررسی‌هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که نباید همه تقصیرات را گردن سرمربی تیم انداخت و نهایتا با استعفای او مخالفت کرد.

درودگر در پاسخ به این سوال که بعد از استعفای احمدزاده آیا با فرهاد پورغلامی برای پذیرش هدایت ملوان مذاکره کرده بودید گفت: نمی‌دانم پورغلامی چه اظهارنظرهایی داشته ولی بنده برای هدایت ملوان به هیچ وجه با وی مذاکره‌ای نکرده ام.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه بازی با سپاهان آخرین فرصت احمدزاده برای حضور روی نیمکت ملوان است گفت: من اهل اولتیماتوم نیستم و اولتیماتومی هم به احمدزاده نداده ام. مطمئن باشید اگر من به این نتیجه برسم که باید تغییری در تیم ایجاد شود بدون هیچ بحثی تغییر را ایجاد خواهم کرد. مطمئنا کسب نتایج خوب برای من مهم است اما هنوز به تشخیص ایجاد تغییر نرسیده‌ام.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به اینکه مدیر تصمیم گیری است گفت: من در تمام دوران عمر مدیریتی‌ام همواره مدیر تصمیم گیری بوده ام و هرجا نیاز به اتخاذ تصمیمی بوده روی آن تاکید داشتم. مثلا در بحث حضور احمدزاده به عنوان سرمربی ملوان تمام اعضای هیات مدیره با حضور او در راس کادرفنی ما مخالف بودند ولی من چون بررسی کرده بودم و حضور او را مثمرثمر می دانستم تک تک اعضای هیات مدیره را برای حضور او قانع کردم و وی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز