خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

مس در ایستگاه راه‌آهن/ابراهیم‌زاده به مایلی‌کهن رسید

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۰

یست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که از عصر پنجشنبه با برگزاری 3 دیدار آغاز شده، امروز هم با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود تا فردا با برگزاری 3 دیدار باقیمانده به پایان برسد.

 هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر شنبه با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که از عصر پنجشنبه با برگزاری 3 دیدار آغاز شده، امروز هم با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود تا فردا با برگزاری 3 دیدار باقیمانده به پایان برسد.

در یکی از مهمترین دیدارهای عصر شنبه راه‌آهن در زمین مس مصافی حساس را با نماینده کرمان خواهد داشت. دیداری که پیروزی هر یک از این دو تیم می‌تواند تاثیر بسیاری در جایگاه آنها در جدول رده‌بندی داشته باشد.

راه‌آهن هم اکنون با 36 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی است و در صورتی که به پیروزی برسد می‌تواند تا جایگاه ششمی بالا بیاید و در ادمه هم امیدوار به جایگاه بالاتری در لیگ برتر باشد. اما مسی‌ها هم که هم‌اکنون 37 امتیازی هستند در صورت پیروزی این شانس را دارد که یک پله در جدول صعود کنند.

دیگر دیدار مهم این روز را نفت تهران و گهر دورود برگزار می‌کنند. دو تیمی که شرایطی کاملا متفاوت از هم در جدول دارند و یکی به دنبال سهمیه آسیاست و دیگری در حال دست و پا زدن برای سقوط نکردن. شاگردان ابراهیم‌زاده در این فصل با وجود همه فراز و نشیب‌هایش هم اکنون در رده با 43 امتیاز در رده پنجم جدول است و گهر هم با 18 امتیاز همچنان هفدهمین تیم لیگ برتر است.

آخرین دیدار را نیز داماش و صبا برگزار می کنند. دو تیمی که مربیان آن را حمید درخشان و صمد مرفاوی به عنوان دو بازیکن سابق سرخابی ها بر عهده دارند. داماش هم اکنون 30 امتیازی بوده و در رده سیزدهم جدول است و صبا نیز 35 امتیازی است و در جایگاه دهم ایستاده است. هر یک از این دو تیم هم که بتوانند پیروزی این تقابل باشند می‌توانند چند پله‌ای در جدول صعود کنند.

برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

شنبه - 05/12/91

مس کرمان ـ راه‌آهن تهران، ساعت 15:30، ورزشگاه امام علی کرمان

نفت تهران ـ گهر دورود، ساعت 16، ورزشگاه دستگردی تهران

داماش گیلان ـ صبای قم، ساعت 16، ورزشگاه عضدی رشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز