خبرگزاری کار ایران

محمدرضا مهاجری:

پیروزی مقابل مس سونگون از اهمیت بالایی برخوردار بود

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۲۷

سیاه‌جامگان با پیروزی مقابل تیم مس سونگون45 امتیازی شد و با یك امتیاز بیشتر نسبت به این تیم در صدر جدول گروه 2 قرار گرفت.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: با توجه به اینكه تنها شكست تیم ما در دور رفت رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال كشور مقابل تیم مس سونگون در خانه حریف بود، پیروزی بر این تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری كه تیمش در روز پنجشنبه 3 اسفندماه توانست تیم فوتبال مس سونگون تبریز را در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال كشور با نتیجه 2 بر صفر شكست دهد، عنوان كرد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و حتما باید پیروز می شدیم.

وی با بیان اینكه در دور رفت تیم مس سونگون توانست با استفاده از مسائل غیراخلاقی، فشار وارد کردن به داور مسابقه و خارج كردن بازی از روال طبیعی 2 بر صفر ما را شكست دهد، افزود: علاوه بر اهمیت جبران شكست دور رفت برای بازگشت به صدر جدول، پیروزی در مشهد حساسیت بسیار بالایی داشت.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد ادامه داد: هر چند در ابتدای دیدار بازیكنان تمركز نداشتند اما هرچه از بازی گذشت بر بازی مسلط تر شدیم و با زدن 2 گل در نیمه دوم و پیروزی مقابل تیم مس سونگون به صدر جدول بازگشتیم و نسبت به تیم های سوم به بعد حاشیه امنیت خوبی بدست آمد.

مهاجری با اشاره به دیدار بعدی تیمش در روز پنجشنبه 10 اسفندماه مقابل البدر بندر كنگ در این شهر گفت: در دیدار هفته بیست و یكم لیگ دسته 2 كشور در شرایطی به مصاف این تیم می رویم كه محمود شبان و روح الله بهرامی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و باید برای حفظ صدرنشینی با امتیاز به مشهد بازگردیم.

 تیم سیاه جامگان مشهد با پیروزی مقابل تیم مس سونگون تبریز 45 امتیازی شد و با یك امتیاز بیشتر نسبت به این تیم در صدر جدول گروه 2 رقابت‌های لیگ دسته 2 كشور قرار گرفت. تیم البدر بندر كنگ نیز با 38 امتیاز در جایگاه سوم جدول این رقابت ها قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز