خبرگزاری کار ایران

ایمان‌نژاد خبر داد:

تاکسی‌های تبریز آماده سرویس‌دهی به تماشاگران آسیایی تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۵۶

ناوگان تاکسیرانی آماده ارائه خدمات ایاب و ذهاب به تماشاگران در بازی تراکتورسازی با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

ایلنا- تبریز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی‌تبریز گفت: ناوگان تاکسیرانی آماده ارائه خدمات ایاب و ذهاب به تماشاگران در بازی تراکتورسازی با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایمان‌نژاد از برنامه‌ریزی این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به علاقه‌مندان و تماشاگران بازی‌های خانگی تراکتورسازی خبرداد و افزود: بیش از100دستگاه تاکسی ون جهت جابجایی مسافران درون‌شهری به ورزشگاه یادگار امام(ره)و بلعکس و همچنین از مبداء ورودی خیابان ورزشگاه در اتوبان شهید کسائی به پارکینگ ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از تماشاگران و هواداران فهیم درخواست کرد تا در راستای زمینه سازی برای استمرار خدمات تاکسیرانی و افزایش تعداد تاکسی‌ها در بازی‌های آینده ضمن حفظ نظم باتاکسیرانان و بازرسان سازمان تاکسیرانی همکاری‌های لازم داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز افزود: در این خصوص با هماهنگی پلیس راهور و سایر مسئولین ذیربط ایستگاه‌ نیز در اتوبان شهید کسایی جهت ایاب و ذهاب تماشاگران به مناطق مختلف شهر پس از اتمام بازی در نظرگرفته شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز