خبرگزاری کار ایران

ژوزه بدترین مربی تاریخ قرمزها بود؛

کلانی: هیچ‌کس حق ندارد پرسپولیس را از لیگ کنار بکشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۱

البته من مطمئنم هیچ داوری از روی عمد علیه تیمی سوت نمی‌زند و از آنجاکه اشتباه در ذات بشر است داور هم حق دارد در برخی صحنه‌ها با وجود همه دقتی که می‌کند اشتباه داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی کسی حق کنار کشیدن پرسپولیس از لیگ برتر و جام حذفی را ندارد.

حسین کلانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: از آنجا که من در جریان جزئیات باشگاه پرسپولیس نیستم نمی‌توانم اظهارنظر دقیقی در مورد شرایط این باشگاه بکنم ولی به عنوان کسی که هراز گاهی بازی‌های این تیم را می‌بینم فکر می‌کنم بیشتر مشکلاتی که امروز پیش پای گل‌محمدی و شاگردانش است محصول روزگار بسیار بد ژوزه مانوئل دراین تیم بوده است.

وی افزود: به نظرم این مربی پرتغالی لطماتی را به باشگاه پرسپولیس زد که هیچ مربی در هیچ دوره‌ای این کار را نکرده بود. البته فکر می‌کنم تنها حسن او آوردن درواز‌ه‌بانی به نام نیلسون به پرسپولیس بود که خوشبختانه کمک بسیاری به این تیم کرده است.

این پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه اشتباهات داوری در روند موفقیت پرسپولیس بی تاثیر نبوده گفت: البته من مطمئنم هیچ داوری از روی عمد علیه تیمی سوت نمی‌زند و از آنجا که اشتباه در ذات بشر است داور هم حق دارد در برخی صحنه‌ها با وجود همه دقتی که می‌کند اشتباه داشته باشد.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که از ناحیه داوری متوجه پرسپولیس شده و مدیران این باشگاه را تحت فشار گذاشته اما من اعتقاد دارم همیشه باید افراد یک جامعه مراعات حال هم را کرده و مباحثی را مطرح نکنند که شرایط بدتر کنند.

کلانی با اشاره به صحبت‌های رویانیان مبنی بر کنار کشیدن پرسپولیس از لیگ برتر اظهار کرد: به طور کلی این کار درستی نیست و حتما رویانیان این موضوع را از روی عصبانیت مطرح کرده. با این حال من همیشه اعتقاد دارم پرسپولیس و استقلال دو قطب اساسی فوتبال ایران هستند و به هر شکلی هم که با آنها رفتار شود آنها این اجازه و حق را ندارند که بخواهند از حضور در لیگ برتر کنار بکشند مگر اینکه طبق قانون مثلا عنوان کنند که می خواهند 4 سال کل ساختار باشگاه خود را تعطیل و فقط به بحث پایه ها بپردازند.

وی ادامه داد: یکی از فاکتورهایی که همیشه باشگاه شاهین و پس از آن پرسپولیس داشته این بوده که همواره خود را تابع قانون می‌دانسته حتی اگر برخی اوقات ضرر هم کرده باشند. یک بار دیگر تاکید می‌کنم که لیگ برتر در حضور پرسپولیس و استقلال است که استوار مانده و قطعا در غیاب آنها جذابیتی برای کسی نخواهد داشت.

این پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از طرح برخی مباحث علیه هم در فوتبال گفت: متاسفانه اخیرا در جامعه ما رسم شده که همه رو به ترور شخصیت هم آورده اند. مطمئنا هیچ کس چنین رفتاری را تایید نمی‌کند و همواره واکنش‌های منفی به این موضوع بوده و ای کاش که مدیران فوتبال ما بتوانند خود را در مواقع عصبانیت کنترل کنند.

کلانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس شانس قهرمانی در جام‌حذفی را دارد، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است ولی اگر این تیم بخواهد عملکرد بازی با آلومینیوم را در جام حذفی تکرار کند بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. متاسفانه برخی بازیکنان پرسپولیس در زمین راه می‌روند و روحیه جنگندگی درآنها وجود ندارد که به هر نحوی باید جبران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز