خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

جریمه نقدی برای پرسپولیس؛ تذکر به درودگر و ابراهیم زاده

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۳

کمیته انضباطی به درودگر و ابراهیم زاده تذکر داد که در صورت تکرار رفتار نامناسب در مسابقات آتی تصمیمات جدی تری در نظر گرفته می شود.

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های متخلف صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و نفت تهران از سری رقابت های لیگ برتر در هفته بیست و پنجم در تاریخ 21 بهمن ماه برگزار شد که تماشاگران تیم پرسپولیس مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق به استناد مقررات ماده 15 آئین نامه انضباطی قطعی است.

محرومیت برای بازیکن ملوان و تذکر به ابراهیم زاده و درودگر

دیدار دو تیم نفت تهران و ملوان بندر انزلی از سری رقابت های لیگ برتر در تاریخ ششم بهمن ماه، هادی تامینی بازیکن تیم ملوان بندر انزلی در دقیقه 82 به دلیل برخورد شدید اخراج شد. همچنین برخورد نامناسبی از سوی منصور ابراهیم زاده ـ سرمربی نفت تهران و صادق درودگر ـ‌ مدیر عامل ملوان بندر انزلی صورت گرفت.

گفتنی است، هادی تامینی به استناد بند الف فراز یکم ماده 22 به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت 10/000/000 ریال جریمه نقدی محکوم شد. در ضمن کمیته انضباطی به درودگر و ابراهیم زاده تذکر داد که در صورت تکرار رفتار نامناسب در مسابقات آتی تصمیمات جدی تری در نظر گرفته می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز