خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه ۲۹؛

ژنرال- تونی در جدال 6 امتیازی؛‌ فینال زودرس در آزادی

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۴۰

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه با برگزاری 5 بازی در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه با برگزاری 5 بازی در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و نهمین هفته لیگ برتر فوتبال در شرایطی عصر جمعه با برگزاری 5 دیدار کلید می‌خورد که در مهمترین دیدار تیم‌های مدعی استقلال و تراکتورسازی از ساعت 17:30 رودرروی هم صف‌آرایی می‌کنند. دیداری که به گفته بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران فوتبال می‌تواند حکم فینال دوازدهمین دوره لیگ برتر را داشته باشد.

استقلال و تراکتورسازی در شرایطی باید مقابل هم بایستند که فاصله یک امتیازی دو تیم در صدر جدول حساسیت این بازی را بیش از حد کرده و حتی طی روزهای اخیر حواشی بسیاری را هم به وجود آورده است. جنگ بر سر سکوهای استادیوم آزادی یکی از این حاشیه‌هااست، موضوعی که تراکتوری‌ها اعتقاد دارند باید نیمی از سکوهای آزادی در اختیار آنها باشد و مدیران استقلال هم حاضر نیستند بیش از 10 درصد این سکوها را در اختیار آنها بگذارند.

نکته مشترک هر دو تیم آمادگی بسیار بالای آنهاست. استقلال طی هفته‌های اخیر صدرنشین مطلق لیگ بوده و قاعدتا نمی‌خواهد در فاصله کمتر از 6 هفته به پایان لیگ جایگاه خود را به تیم دیگری بدهد و تراکتورسازی هم بعد از نایب قهرمانی در لیگ گذشته قهرمانی را حق خود می‌داند. آبی‌های پایتخت هفته گذشته در دقیقه 90 از شکست مقابل صبای قم گریختند و شاگردان تونی اولیویرا تیم خوب نفت تهران را 2 بر یک مغلوب کردند.

نتیجه تساوی در بازی روز جمعه استقلال و تراکتورسازی بیش از هر تیمی می‌تواند به نفع سپاهان باشد. سپاهانی که در صورت رخداد این نتیجه و البته در صورت پیروزی مقابل صبا می‌تواند خود را به یک امتیازی استقلال و هم امتیازی تراکتور برساند. استقلال در حال حاضر 55 امتیازی است و تراکتورسازان نیز 54 امتیازی است.

سپاهان – صبا، ساعت 16، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

در دیگر دیدار مهم روز جمعه سپاهان در فولادشهر میزبان صبای قم است. دو تیمی که قطعا برای 3 امتیاز با هم مصاف خواهند کرد. سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی و رقابت با استقلال و تراکتورسازی تحت هر شرایطی باید برنده این دیدار باشد و صبای قم هم بعد از بدشانسی که هفته قبل مقابل استقلال آورد امیدوار است این هفته حداقل به یک امتیاز از دیدار خود مقابل سپاهان برسد. شاگردان کرانچار هم اکنون 53 امتیازی هستند و در صورت پیروزی می‌توانند گام بلندی برای رسیدن به رقبای مدعی خود بردارند.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست و نهم به شرح زیر است:

جمعه 18 اسفند

سپاهان – صبا، ساعت 16، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

مس – پیکان، ساعت 16، ورزشگاه شهید باهنر کرمان

داماش -‌ نفت آبادان، ساعت 16، ورزشگاه سردار جنگل رشت

سایپا – ملوان، ساعت 16، ورزشگاه انقلاب کرج

استقلال – تراکتورسازی، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی

یکشنبه 20 اسفند

فولاد – گهر، ساعت 16، ورزشگاه تختی اهواز

نفت تهران – فجرسپاسی، ساعت 16، ورزشگاه دستگردی تهران

آلومینیوم – ذوب‌آهن، ساعت 16، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

راه‌آهن – پرسپولیس، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز