خبرگزاری کار ایران

روز سختی مقابل راه‌آهن خواهیم داشت؛

بنگر: می‌خواهم فصل بعد هم در پرسپولیس بمانم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۵

خوشبختانه ما با پرسپولیس هفته‌های زیادی است نباخته ایم و فکر می کنم این خود فاکتور خوبی است برای دعوت شدن یک مدافع به تیم ملی.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد که می‌خواهد فصل آینده هم در جمع سرخ‌پوشان پایتخت بماند.

محسن بنگر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: خوشبختانه طی هفته‌های اخیر شرایط بسیار خوبی داشته‌ایم و توانسته‌ایم در چهارده بازی گذشته خود بدون باخت باشیم که یک رکورد مناسب و تقریبا دور از ذهن است. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی با اشاره به دیدار پرسپولیس و راه‌آهن در جریان هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: تیم‌های علی دایی همیشه خوب بازی می‌کنند و فکر می‌کنم روز سختی مقابل این تیم داشته باشیم. با این حال هدف ما فقط پیروزی دراین دیدار است و مطمئن باشید که تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار خواهیم گرفت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید براینکه با این تیم می‌خواهد علاوه بر قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان را از لیگ برتر بگیرد، گفت: من به شخصه معتقدم پرسپولیس هنوز فرصت دارد سهمیه آسیایی خود را از لیگ برتر بگیرد. ما در هفته های آتی شش بازی داریم که اگر بتوانیم هر شش بازی را ببریم و رقبای ما در بالای جدول هم امتیاز از دست بدهند خواهیم توانست سهمیه آسیا را از لیگ برتر بگیریم.

وی همچنین در رابطه با احتمال دعوت شدن دوباره‌اش به تیم ملی گفت: آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است. من هم امیدوارم در ادامه بتوانم اعتماد کادر فنی تیم ملی برای بازگشت به این تیم را جلب کنم. خوشبختانه ما با پرسپولیس هفته‌های زیادی است نباخته ایم و فکر می کنم این خود فاکتور خوبی است برای دعوت شدن یک مدافع به تیم ملی.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که فصل بعد در تیم ملی خواهد ماند، گفت: من بازیکنی هستم که در سال‌های اخیر در هر تیمی که بودم جام گرفته ام امیدوارم در این فصل هم بتوانیم یک جام را به پرسپولیس هدیه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز