خبرگزاری کار ایران

کاپلو هم مقابل ما به مشکل می‌خورد؛

یاریار: دعا کنید محتاج ارگان‌های دولتی نشویم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۸

دومین باشگاهی بودیم که در دنیا آرم یونیسف را روی پیراهن خود بعد از بارسلونا هک کردیم.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان تاکید کرد که ما دومین باشگاهی در دنیا بودیم که آرم یونیسف را روی پیراهن خود بعد از بارسلونا هک کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین یاریار ظهر امروز در نشست خبری باشگاه هنرمندان که در محل مجتمع میلاد نور برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم رسانه‌ها بخشی از وقت خود را معطوف به کارهای فرهنگی می‌کنند و از حواشی و جنجال‌های بسیار زیاد ورزش فاصله می‌گیرند. ما روزی که باشگاه هنرمندان را فعال کردیم نه پولی داشتیم و نه سرمایه‌ای و نه جایی. ما بودیم و خدا و کمک شما خبرنگاران که به یاری ما شتافتید.

وی افزود: ما اخیرا جشن یازده سالگی خود را برگزار کردیم و در طول این 11 سال سعی کردیم همیشه گام‌های خود را به سوی جلو برداریم. ما امسال با بزرگان باشگاه در جلسه‌ای تصمیم گرفتیم با توجه به بضاعتی که داشتیم 11 تندیس انسانیت را به برگزیدگان عرصه هنر و ورزش اهدا کنیم که خوشبختانه در جشنی که اخیرا در محل تالار وحدت برگزار شد این تصمیم خود را عملی کردیم.

وی با اشاره به 11 برنده تندیس انسانیت گفت: عزت‌اله انتظامی، جمشید مشایخی، محمدرضا طالقانی، پوران درخشنده، رویا تیموریان،‌ کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، رضا عطاران، حمید سوریان، سید مهدی رحمتی و خانواده شهید مهدی رضایی‌مجد 11 برگزیده ما در بخش اهداء تندیس انسانیت بود و همچنین باشگاه هنرمندان به جعفر کاشانی، منصور برزگر، علی فتح‌اله‌زاده، احمد میرعلایی، هما روستا، محمدرضا داورزنی، عزیزاله محمدی، مهدی محمدنبی، داریوش بابائیان و سید جواد هاشمی تندیس یک عمر فعالیت اهدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های باشگاه هنرمندان در سال 92 اظهار کرد: ما در این سال اصلی‌ترین هدف خود را کمک به بیماران ام‌اس قرار داده ایم و می‌خواهیم حمایت ویژه‌ای از این بیماران داشته باشیم. باشگاه هنرمندان می‌خواهد سال 92 خود را معطوف به کمک به بیماران ام اس کرده و به هر نحوی نگاه جامعه را به سمت آنها معطوف کند.

یاریار ادامه داد: بیماری ام اس بیماری بسیار گرانی است و مبتلایان به آن مشکلات بسیار زیادی دارند. طبق برنامه‌ای که تدوین کرده‌ایم قرار است در طول سال 92 حداقل 45 بازی در رشته‌های والیبال، فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما در سال 92 فعال کردن نمایندگی‌های استانی باشگاه هنرمندان است و ما دنبال این هستیم که استان‌ها هم هر ساله برای خود تندیس‌های انسانیت را به برگزیدگانشان اهدا کنند.

مسئول باشگاه هنرمندان در ادامه با اشاره به اینکه توسعه ورزش بانوان در سال 92 یکی از برنامه‌های این باشگاه خواهد بود، گفت: ما در سال آینده سعی خواهیم کرد بانوان هنرمند را نیز در عرصه ورزش فعال کنیم چراکه اعتقاد داریم در طول همه این سال‌ها هنرمندان زن ورزشکار بیش از آقایان پای کار بودند.

یاریار در پاسخ به این سوال که در طول سال‌های اخیر چه تعداد هنرمند به تیم شما جذب شده و چند نفر از این تیم جدا شده‌اند، تصریح کرد: به هر حال طبیعی است ما در مسیر خود افرادی را از دست بدهیم یا نفراتی را به تیم خود اضافه کنیم. مثلا از آنجا که هنرمندان برنامه‌ریزی دقیقی برای کارشان وجود ندارد ما برای یک بازی مجبوریم 40 نفر را دعوت کنیم تا در نهایت 15 نفر جمع شوند. من فکر می‌کنم تنها تیمی در دنیا باشیم که هیچ‌وقت ترکیب ثابتی نداریم و حتی فابیو کاپلو هم رودرروی تیم ما به مشکل خواهد خورد.

یاریار در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه باشگاه هنرمندان برای تامین منابع مالی خود به ارگان‌های دولتی وابسته است یا خیر گفت:‌ دعا کنید هیچ‌وقت محتاج ارگان‌های دولتی نشویم و به همین شکل مردمی و خصوصی پیش برویم. بد نیست بدانید من روزی که این باشگاه را راه اندازی کردیم 3 ماشین داشتم اما حالا یک ماشین هم ندارم.

وی در رابطه با ارتباطات بین‌المللی باشگاه هنرمندان هم گفت: ما دومین باشگاهی بودیم که در دنیا آرم یونیسف را روی پیراهن خود بعد از بارسلونا هک کردیم.

یاریار در پاسخ به این سوال که از زمان تاسیس باشگاه هنرمندان چه مقداری منابع مالی از طریق دیدارهای خیریه درآمدزایی داشته‌اند، گفت: ما در سال‌های ابتدایی آمارهایی از درآمدزایی خود به نفع مردم مصیبت زده اعلام کردیم ولی از آنجایی که حس کردیم ممکن است این درآمدزایی‌ها ما را دچار غرور کند تصمیم گرفتیم زیاد به آمار و ارقام توجهی نکنیم و بیشتر روح معنوی کار خیرخواهانه خود را تقویت کنیم.

وی در رابطه با آخرین دیدار سال 91 تیم هنرمندان هم گفت: ما روز جمعه 25 اسفندماه ساعت 10 صبح به دیدار تیم مهاجران افغانستان می‌رویم و عواید آن را نیز قرار است در اختیار همین تیم قرار دهیم.

در این نشست خبری همچنین اصغر همت بازیگر و یکی از اعضای باشگاه هنرمندان نیز در سخنان کوتاهی گفت: امیدوارم باشگاه هنرمندان در سال آینده و سال‌های آینده بتواند موفقیت‌های بیشتری در زمینه کمک به آنهایی که نیاز مالی دارند داشته باشد. ما اخیرا در حالی جشن یازده سالگی خود را برگزار کردیم که فکر می‌کنم جمعیتی حیرت‌آور در تالار وحدت دور هم جمع شده بودند و این جای خوشحالی دارد.

وی افزود: در این جشن جمع کثیری از ورزشکارانی حضور داشتند که شاید بخش زیادی از آنها برای مملکتمان تاریخ ساز بودند که تا پیش از این شاید یکجا همه آنها را در کنار هم ندیده بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز