خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور و سپاهان در بازی بزرگ هفته/ استقلال به نفت رسید!

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۱۵

تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم قدرتمند سپاهان است و نفت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران صدرنشین کنونی لیگ می‌رود.

هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر فردا با برگزاری 2 دیدار در تهران و تبریز به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، آخرین روز هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که طی آن تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم قدرتمند سپاهان است و نفت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران صدرنشین کنونی لیگ می‌رود.

بازی‌های روز پایانی هفته سی‌ام از چند جهت حائز اهمیت است. اول اینکه پیروزی سپاهان و شکست استقلال می‌تواند نماینده اصفهان را رسما صدرنشین لیگ کند و قهرمانی شاگردان قلعه‌نویی را به خطر خواهد انداخت. تیم مدعی سپاهان که در طول هفته‌های اخیر حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش‌رو برداشت و خود را به خیل مدعیان اضافه کرد در صورتی که بتواند در بازی عصر سه‌شنبه از سد تراکتورسازی بگذرد می تواند بسیار امیدوارانه‌تر رویای چهارمین قهرمانی پیاپی لیگ برتر را در سر بپروراند. آنها که هم اکنون در فاصله 3 امتیازی استقلال قرار دارند در صورت پیروزی بر تراکتور شانس زیادی برای رسیدن به صدر در آینده خواهند داشت. هرچند که تراکتور خود هم یکی از مدعیان قهرمانی است و اصلا قرار نیست در این دیدار پا پس بگذارد و به شکست فکر کند چون هم میزبان این دیدار است و هم یکی از مدعیان قهرمانی.

جنبه دیگر بازی‌های این هفته رخداد نتیجه تساوی در بازی بزرگ تبریز است. نتیجه‌ای که تا حدود زیادی خیال استقلال را برای قهرمانی راحت خواهد کرد. این تیم که هم اکنون 59 امتیازی است قطعا در بازی روز سه‌شنبه خود با نفت تهران به دنبال پیروزی خواهد بود و اگر به هدفش برسد و در تبریز هم نتیجه تساوی رقم بخورد آبی‌های پایتخت گامی بزرگ و اساسی به سوی قهرمانی بر خواهند داشت. البته نباید فراموش کرد که نفت تهران هم با منصور ابراهیم‌زاده اخیرا روی نوار موفقیت افتاده و می‌تواند برای شاگردان قلعه‌نویی خطر ساز شوند.

دو بازی روز سه شنبه راس ساعت 15:30 دقیقه به طور همزمان برگزار خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز