خبرگزاری کار ایران

هفته سی و یکم لیگ برتر؛

تلاش ذوب‌آهن و آلومینیوم برای بقا؛ سقوط نفت حتمی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۵

در دو دیدار ابتدایی این هفته تراکتورسازی 2 بر یک داماش گیلان را شکست داد و پرسپولیس و هم 2 بر یک از سد تیم پیکان گذشت.

هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال عصر جمعه با برگزاری 5 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفته سی و یکم لیگ برتر روز جمعه با برگزاری 5 مسابقه ادامه پیدا می‌کند. در دو دیدار ابتدایی این هفته تراکتورسازی 2 بر یک داماش گیلان را شکست داد و پرسپولیس و هم 2 بر یک از سد تیم پیکان گذشت. اما در ادامه 5 دیدار نیز عصر فردا جمعه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در زیر مروری بر آنها داشته‌ایم.

مظلومی به دنبال اولین برد

پرویز مظلومی که در تیم آلومینیوم هرمزگان هنوز نتوانسته به بردی دست پیدا کند در اولین دیدار خانگی تیمش در سال 92 می‌خواهد تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و نخستین برد خانگی در سال جدید را به دست بیاورد. ملوان هم که دغدغه سقوط و صعود ندارد فقط برای اعاده حیثیت بازی می‌کند. ملوان اگر در این بازی پیروز شود شانس نهم شدن را دارد ولی اگر بازنده شود ممکن است از رده یازدهم یک پله سقوط کند. سه امتیاز این دیدار اما برای آلومینیوم ارزش حیاتی دارد اگر این تیم بازنده شود شانس اندکی برای بقا خواهد داشت. یک امتیاز برای شاگردان مظلومی خیلی مفید نیست. بنابراین این تیم برای گرفتن هر سه امتیاز انتحاری بازی خواهد کرد اما بازیکنان ملوان چنین انگیزه ای ندارند مگر اینکه مسئولان باشگاه برای پرداخت مطالبات آنها شرط برد گذاشته باشند.

خداحافظی نفت با لیگ برتر؟

نفت آبادان شانس بسیار بسیار اندکی برای بقا در لیگ برتر دارد. این تیم فقط در صورتی که 4 دیدار پایانی خود را با برد پشت سر بگذارد و تیم‌های ذوب آهن، آلومینیوم و پیکان هم هر 4 دیدارشان را ببازند ممکن است به حضور در پلی‌آف برای ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد. مساله‌ای که تقریبا محال است. اگر نفت در دیدار با مس امتیاز از دست بدهد سقوطش به دسته یک رسمی می‌شود. مس کرمان هم اگر 3 امتیاز اولین دیدار خانگی در سال 92 را بگیرد می‌تواند رتبه هفتمی خود را تثبیت کند. اگر هم در این بازی بازنده شود در نهایت به رده نهم سقوط می‌کند مساله‌ای که بعید است اتفاق بیفتد.

سایپا - فجرسپاسی در بازی معمولی

یک بازی معمولی بهترین اسمی است که می توان برای این بازی گذاشت زیرا سایپا برای رسیدن به رتبه نهمی و فجر دوازدهم برای دهمی تلاش می‌کنند، بنابراین نتیجه این بازی تاثیری در تیم‌های بالا و پایین جدول ندارد و فقط برای این دو تیم مهم است.

تلاش ذوبی‌ها برای بقا

علی دایی می‌خواهد لیگ برتر را با رده خوبی به پایان برساند بنابراین تلاش می‌کند انگیزه لازم را به بازیکنانش بدهد تا در اولین دیدار سال جدید پیروز شوند ذوب آهن هم با تمام وجود برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند. مدیریت کارخانه ذوب آهن تلاش می‌کند که این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. سعد محمدی مدیر جدید کارخانه ذوب‌آهن مدیری ورزش‌دوست است که دوران طلایی مس کرمان در فوتبال هم در زمان مدیریت او در شرکت مس رقم خورده بود، بنابراین بازیکنان این تیم انگیزه فراوانی دارند ولی برای پیروزی به غیر از انگیزه به توان فنی هم نیاز است. باید دید ذوب آهن این توان را دارد که راه‌آهن را در خانه متوقف کند یا راه آهن اولین برد سال 92 را کسب می‌کند.

فولاد و  صبا در بازی زیبا

فولاد بعد از آنکه رکورد شکست ناپذیری‌اش را از دست داد از کورس قهرمانی هم خارج شد با این حال اهالی فوتبال به شاگردان فرکی همواره با دید احترام نگاه می‌کنند زیرا فولاد تیمی است که با بازیکنان جوان زیباترین بازی‌ها را انجام داد. فرکی به دور از شعار هم جوانگرایی کرد هم خوب نتیجه گرفت. فولاد نمی‌خواهد از رتبه چهارمی پایین تر بیاید بنابراین در این بازی هم شاگردان فرکی به دنبال برد هستند. صبای قم هم می‌خواهد در همان رتبه نهم باقی بماند بنابراین انتظار می‌رود شاهد یک بازی زیبا در اهواز باشیم.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها روز شنبه سپاهان با نفت تهران بازی می‌کند و آخرین دیدار این هفته نیز روز 23 فروردین بین دو تیم استقلال و گهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز