خبرگزاری کار ایران

آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال به دنبال صعود قطعی/ دومین ضربه آبی‌ها به سعودی‌ها؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۸

دو برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه‌شنبه با برگزاری یک دیدار نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود که طی آن استقلال در تهران میزبان الهلال عربستان است.

دو برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه‌شنبه با برگزاری یک دیدار نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود که طی آن استقلال در تهران میزبان الهلال عربستان است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان صدرنشین گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی عصر سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان نماینده قدرتمند عربستان است که پیروزی در این دیدار می‌تواند خیال آنها را از صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها راحت کند.

آبی‌های پایتخت که هفته پیش و در آخرین هفته از دور رفت مرحله گروهی سه امتیاز شیرین را از شهر ریاض و ورزشگاه ملک فهد به اندوخته‌های خود اضافه کرده و زمینه صدرنشینی‌شان را فراهم کردند اگر در بازی پیش رو برای دومین بار موفق به شکست حریف خود شوند سوای صدنشینی و صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها پاسخ دندان شکنی را هم به کارشکنی عرب‌ها در بازی رفت خواهند داد.

الهلال هم که از چند روز پیش بعد از شکایت از امیرقلعه‌نویی یکبار دیگر با ایجاد جنگ روانی به استقبال بازی برگشت آمده خوب می‌داند که شکست در این دیدار هزینه بسیاری برای‌شان خواهد داشت. آنها هم اکنون با 3 امتیاز رده سوم جدول گروه D را در اختیار دارند و در صورت شکست تا حدود زیادی زمینه حذف خود را از این رقابت بزرگ فراهم خواهند آورد.

نماینده متمول عربستان در بازی رفت خود مقابل استقلال اگرچه در حضور هواداران پرتعداد خود ابتدا با یک گل از استقلال پیش افتاد اما در ادامه گلزنی پژمان منتظری و آرش برهانی یکی از تلخ‌ترین شکست‌ها چند سال اخیرشان را به آنها تحمیل کرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز که اخیرا بعد از شکست از سپاهان حذف شده بزرگ جام حذفی ایران لقب گرفته و همچنین صدرنشینی لیگ برتر را هم به این تیم اصفهانی تقدیم کرده، حتما در دیدار مقابل الهلال با نگاه به سه امتیاز حاضر خواهد شد تا هم روحیه خود را برای صدرنشینی دوباره بر لیگ برتر بازیابی کند و هم اهداف بزرگ خود در لیگ قهرمانان آسیا را دنبال کرده باشد.

دیدار تیم های استقلال و الهلال ساعت 21 سه‌شنبه شب به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

برنامه کامل هفته اول دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

گروه B:

پاختاکور ازبکستان - لخویا قطر، ساعت 15:30، ورزشگاه پاختاکور

الاتفاق عربستان - الشباب امارات، ساعت 21:30، ورزشگاه ملک محمد بن فهد

گروه D:

الریان قطر - العین امارات، ساعت 20:10، ورزشگاه احمد بن علی

استقلال ایران - الهلال عربستان، ساعت 21، ورزشگاه آزادی

گروه F:

جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی - اواراواردز ژاپن، ساعت 15، ورزشگاه جام جهانی

موآتگ‌سونگ یونایتد تایلند - گوانگجو اورگرانده چین، ساعت 16:30، ورزشگاه توندردومه

گروه H:

کاشیوا ریسول ژاپن - سوون سامسونگ بلووینگز کره‌جنوبی، ساعت 15، ورزشگاه هیتاچی

گویژو رینه چین - سنترال کوآسک مارینرز استرالیا، ساعت 16، ورزشگاه گویانگ

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز