خبرگزاری کار ایران

استقلال باید قهرمان لیگ برتر شود؛

نامجومطلق: شاگردان قلعه‌نویی مقابل الهلال مغرورانه بازی کردند

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۱

فرهاد بازیکن بزرگی است که همه ما می‌دانیم هواداران استقلال علاقه بسیاری به او دارند. قلعه‌نوعی در زمان به خدمت گرفتن او باید این فاکتور مهم را در نظر می‌گرفت و سپس تصمیم‌گیری می‌کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد که استقلال با پتانسیل و بازیکنانی که دارد باید قهرمان لیگ برتر شود.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به دیدار استقلال و الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: الهلال تیم بسیار قدرتمندی بود که در تمام طول بازی سوای بحث اتلاف وقتی که انجام می‌دادند با برنامه بازی کرد و توانست سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کند.

وی افزود: این تیم در بازی رفت هم که مغلوب استقلال شد بازی بسیار خوبی ارائه داد و روی هوشیاری بازیکنان استقلال و تعویض‌های خوب امیر قلعه‌نوعی بازی را به حریف ایرانی خود واگذار کرد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که علل اصلی باخت استقلال را در این بازی چه می دانید گفت: من فکر می کنم بازیکنان استقلال در این بازی بسیار مغرورانه بازی کردند و با اندیشه کسب یک پیروزی راحت به مصاف الهلال رفته بودند. شاگردان امیر قلعه نوعی تا قبل از اینکه گلی دریافت کنند هم عملکرد مطلوبی نداشتند و بیشتر زمان بازی در اختیار بازیکنان الهلال بود.

وی ادامه داد: پیروزی در این دیدار برای این تیم عربی بسیار حیاتی بود و آنها توانستند با 3 امتیاز دیدار خود مقابل استقلال در جدول بازی ها مانده و همچنان یکی از مدعیان صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشند.

نامجومطلق یکی دیگر از علل افت استقلال در این دیدار را بازی احساسی بازیکنان این تیم عنوان کرد و گفت: متاسفانه بازیکنان استقلال در این دیدار بعد از دریافت گل رو به بازی احساسی آوردند و تمرکز خود را به طور کلی از دست دادند تا نهایتا بازنده این دیدار باارزش لقب بگیرند.

وی در رابطه با تعویض‌های قلعه نوعی در این دیدار گفت: به نظر من هر مربی بر اساس برنامه‌های تاکتیکی که برای یک بازی دارد عمل می کند. این تغییرات در بازی رفت امیر قلعه نوعی را به پیروزی بزرگی رساند و در این بازی جواب نداد. با این حال من فکر می کنم آرش برهانی بازیکنی است که در فضاهای خالی با تکیه بر سرعت خود می تواند برای یک تیم مثمرثمر باشد هر چند که بازیکنان الهلال بعد از زدن گل برتری خود تمام روزنه های نفود بازیکنی چون برهانی را بستند و او را به یک بازیکن نسبتا خنثی تبدیل کردند.

مربی سابق استقلال در مورد تعویض جواد نکونام گفت: متاسفانه دیروز روز جواد نبود و او نمایش خوبی نداشت. چیزی که من در بازی نکونام دیدم آنکه این بازیکن به شدت به لحاظ بدنی و ذهنی دچار افت شده بود و نتوانست آنچنان که باید در زمین به استقلال کمک کند.

وی در ادامه به بحث عدم حضور فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال اشاره کرد و گفت: فرهاد بازیکن بزرگی است که همه ما می‌دانیم هواداران استقلال علاقه بسیاری به او دارند. به هر حال قلعه‌نوعی در زمان به خدمت گرفتن او باید این فاکتور مهم را در نظر می‌گرفت و سپس تصمیم گیری می‌کرد با همه اینها استقلال این روزها شرایط بسیار خاصی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد و هواداران این تیم بهتر است کمی آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

نامجومطلق در بحث پایانی صحبت‌های خود در رابطه با شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: استقلال تیمی است که امسال از هر نظر پتانسیل لازم برای قهرمانی در لیگ برتر را دارد و امیدوارم بتواند به هدفی که در سر دارد برسد. این تیم در همه روزهای فشردگی لیگ برتر دچار افت بدنی و فنی نشده و این نشان از پتانسیل بالای آنها دارد. با این حال من فکر می‌کنم استقلال بیش از همه تیم‌ها شانس قهرمانی دارد و اگر این اتفاق نیفتد تنها این خود استقلال است که به خودش ضربه وارد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز