خبرگزاری کار ایران

بازی سختی برابر سپاهان داریم؛

حقیقی: تكلیف قهرمانی را ما معلوم می‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۴

حالا همه چیز دست خود ما است و از طرفی حواس ما هم جمع است. این میزبانی باعث غفلت ما نمی‌شود و قهرمان خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا همه چیز دست خود ما است و از طرفی حواس ما هم جمع است. این میزبانی باعث غفلت ما نمی‌شود و قهرمان خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، رضا حقیقی در ادامه مطلب فوق افزود: خدا را شکر بهترین حالت برای بازی فینال پیش آمد و اکنون سرنوشت خود را در دست داریم. همه چیز بستگی به عملکرد ما دارد و بچه‌ها کاملا نسبت به حساسیت این بازی و شرایط آگاه هستند. ما در لیگ نتوانستیم به آنچه انتظار داشتیم، برسیم و حالا می‌توانیم همه چیز را خوب تمام کنیم تا از خجالت هواداران در بیائیم.

وی ادامه داد: بازی در تهران است اما اصلا کار آسانی پیش رو نداریم. با سخت‌ترین حریف ممکن روبرو می‌شویم. آن ها از بهترین تیم‌ها هستند و در 2 بازی اخیر برابر استقلال نشان دادند تا چه حد آماده هستند. این شرایط به قهرمانی جام حذفی اعتبار فنی معادل قهرمانی لیگ می‌دهد.

حقیقی درباره هشدار علی پروین مبنی بر این که میزبانی نباید باعث غفلت سرخپوشان شود و این مسأله کار را سخت کرده است، خاطرنشان کرد: علی پروین از این لحاظ درست گفته‌ است. وقتی قرار است در خانه حریف بازی کنید، تمرکز بیشتری صورت می‌گیرد اما به نوبه خودم می‌توانم بگویم جای نگرانی نیست و حواس بچه‌ها جمع است. ما در لیگ به نتیجه دلخواه نرسیدیم، بچه‌ها حساسیت کاملی روی جام حذفی دارند و نسبت به دشواری این بازی آگاه هستیم.

وی افزود: پرسپولیس بازی‌های سختی را برای رسیدن به فینال پشت سر گذاشت. همه حریفان ما لیگ برتری بودند. ما در خواب فرو نمی‌رویم و با قدرت آماده بازی می‌شویم.

هافبک جوان و خوشفکر پرسپولیس پیرامون آسیب‌دیدگی خود و شرایط خود برای تیم ملی گفت: در این چند وقت، کمی بدشانسی آوردم و هر زمان که قرار بود نفرات تیم ملی دعوت شوند، مصدوم شدم ولی این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند. در حال حاضر باید به فینال جام حذفی فکر کنیم. در این 3 روزی که تمرینات تعطیل بود، همراه با علی کریمی به درفشی‌فر رفتیم و تمرین کردم. تمریناتم فشرده بود تا از نظر بدنی آماده شوم البته کار با توپ را از چند روز دیگر آغاز می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز