خبرگزاری کار ایران

با عقد قراردادی؛

هواپیمایی آسمان حامی جدید تیم ملی فوتبال شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۸

هواپیمایی آسمان موظف است سفرهای داخلی بازیکنان، مربیان و بازیکنان تیم ملی را به همراه خانواده‌های آنها حمایت کند و این سفرها رایگان خواهد بود.

امروز قرارداد همکاری بین فدراسیون فوتبال و شرکت هواپیمائی آسمان در دفتر این شرکت عقد شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس این قرارداد شرکت هواپیمایی آسمان تا پایان جام ملت‌های آسیا در سال 2015، حامی تیم ملی ایران خواهد بود.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و کامبیز بابائی، مدیر عامل این شرکت هواپیمایی با حضور مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال و شهاب‌الدین عزیزی خادم عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

براساس مفاد موجود در قرارداد، سفرهای داخلی بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی به همراه خانواده‌های خود در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل در مدت زمان قرارداد مذکور در کشور رایگان خواهد بود.

در صورت صعود تیم ملی به مرحله پلی‌آف جام جهانی هم مفاد این قرارداد همچنان معتبر بوده و هواپیمایی آسمان تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا حامی تیم ملی است و در کلیه دیدارهای دوستانه و رسمی در صورتی که کشورهای مقصد هزینه‌های پرواز تیم ملی را پرداخت نکنند، سفرهای تیم ملی با پرواز هواپیمایی آسمان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز