خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌و سوم لیگ‌برتر فوتبال؛

برتری پرسپولیس بر ملوان؛ جایگاه سرخ‌پوشان تغییر نکرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۳

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان با یک گل به سود سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان با یک گل به سود سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز دوم از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری یک دیدار از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی پیگیری شد و دو تیم پرسپولیس و ملوان در حضور حدود 8 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با یک گل به سود سرخ‌پوشان تهران به پایان رسید.

پرسپولیس این دیدار را با نیلسون، رضا نورمحمدی،‌ سید جلال حسینی، محمد خان‌زاده،‌ رضا حقیقی،‌ امیرحسین فشنگچی، محمد نوری، عادل کلاه‌کج،‌ غلامرضا رضایی،‌ کریم انصاری‌فرد و محمد قاضی آغاز کرد و تیم ملوان نیز با سرگئی پاشنکو، هادی تامینی، بابک پورغلامی، پژمان نوری، مازیار زارع، نزهتی، یوسف‌زاده، جواد شیرزاد، سالارزاده، حسین بادامکی و آهی به میدان آمد.

در نیمه نخست این دیدار اگرچه دو تیم تک موقعیت‌هایی را بر روی دروزاه‌ها ایجاد می‌کردند ولی در نهایت هیچ یک از دو تیم راهی به دروازه یکدیگر پیدا نکردند تا سید احمد صالحی قاضی این دیدار در سوت خود به نشانه پایان نیمه نخست این دیدار بدمد.

در نیمه دوم نیز دو تیم بار دیگر حملات پراکنده‌ای را روی دروازه یکدیگر تدارک می‌دیدند که در این بین سهم پرسپولیسی‌ها کمی بیش از ملوانان مهمان بود. 

در دقیقه 54 هادی نوروزی موقعیتی مناسبی را در درون محوطه جریمه برای انصاری‌فرد ایجاد کرد که ضربه این بازیکن توسط مدافعان انزلی‌چی بلوکه شد و توپ برگشتی را خود نوروزی به تور کناری دروازه کوبید تا پاشنکو نفس راحتی بکشد.

پس از حمله ناموفق نوروزی، کریم انصاری‌فرد در دقیقه 56 موفق شد دروازه پاشنکو را باز کند. پاس زیبای محمد نوری، شماره 9 سرخ‌پوشان را در موقعیت تک به تک با پاشنکو قرار دارد که این بازیکن نیز توپ را از زیر دستان دروازه‌بان ملوان به تور دروازه دوخت تا قرمزپوشان با یک گل از قوهای انزلی پیش بیافتند.

در دقیقه 77 بادامکی می‌توانست کار را به تساوی بکشد که ضربه بادامکی را نیلسون به کرنر فرستاد تا ملوانان از رسیدن به گل تساوی محروم شوند. در همین زمان معدنچی به جای انصاری‌فرد به زمین مسابقه آمد.

در دقیقه 90 ملوانان توسط عزت‌الهی بازیکن 17 ساله خود خطری را بر روی دروازه نیلسون ایجاد کردند که البته شوت این بازیکن از کنار دروازه سرخ‌پوشان به بیرون رفت.

سید احمد صالحی 3 دقیقه زمان اضافه برای این دیدار در نظر گرفت که در این دقایق اضافی نیز ملوانان نتوانستند راهی به دروازه قرمزپوشان پیدا کنند و حتی ضربه ایستگاهی نوری هم راه‌گشای قوهای سفید در سرمای آزادی نبود تا این تیم دست خالی تهران را به مقصد انزلی ترک کند و به دیدار بعدی خود با ذوب آهن اصفهان بیاندیشند.

پرسپولیسی‌ها نیز در هفته سی و چهارم مقابل تراکتورسازان تبریزی صف آرایی خواهند کرد. 

شایان ذکر است، پژمان نوری، جواد شیرزاد از ملوان و عادل کلاه‌کج و رضا حقیقی، امیرحسین فشنگچی از پرسپولیس از داور این دیدار کارت زرد گرفتند.

گفتنی است، پیش از آغاز این دیدار به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس مراسم تقدیر از جمعی از جانبازان سرافراز نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس نیز برگزار شد.

پرسپولیس با این پیروزی 50 امتیازی شد و همچنان در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و ملوان نیز با همان 40 امتیاز در جایگاه یازدهم جای گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز