خبرگزاری کار ایران

ترکاشوند:

چمن ورزشگاه نقش‌جهان آماده برگزاری مسابقه است

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۷

باید مدیریت زمان شود تا این ورزشگاه طبق وعده هایی که داده شده در موعد مقرر افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از آمادگی چمن ورزشگاه نقش جهان جهت برگزاری مسابقات فوتبال خبر داد.

به گزارش ایلنا، پس از سفر استانی هفته گذشته رییس جمهور به اصفهان و بازدید هیات دولت و وزیر ورزش و جوانان از پروژه نقش جهان، ترکاشوند امروز سه‌شنبه 10 اردیبهشت با حضور در این ورزشگاه، از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفت.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در ورزشگاه نقش جهان گفت: هم اکنون 18 دستگاه جرثقیل در پروژه مشغول بکار بوده که گرادیان‌های طبقه دوم تماشاگران در ضلع جنوب به شرق در حال نصب و زیرسازی چمن به اتمام رسیده و این چمن آماده برگزاری مسابقات فوتبال است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: نصب صندلی‌های طبقه اول تماشاگران، آماده سازی محوطه بیرونی ورزشگاه و تکمیل جایگاه ویژه تماشاگران ادامه دارد. آماده‌سازی پارکینگ اختصاصی ورزشگاه نیز تا پایان ماه جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با اعلام اینکه باید مدیریت زمان شود تا این ورزشگاه طبق وعده هایی که داده شده در موعد مقرر افتتاح شود، ادامه داد: عملیات آسفالت‌ریزی پیست تارتان پایان یافته و به زودی تکمیل خواهد شد. چادر سایبان‌های سکوی تماشاگران هم خریداری و وارد محوطه مجموعه شده که بزودی نصب خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز