خبرگزاری کار ایران

هاشم حسینی خبرداد:

سازماندهی باشگاه مسلم رضوی تا پایان اردیبهشت‌ماه

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۱

چارت سازمانی باشگاه به زودی با اهداف جدید در حوزه های مختلف اقتصادی، بازاریابی، فرهنگی و حوزه مربوط به اداره تیم های ورزشی مشخص خواهد شد.

سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مجموعه باشگاه به دنبال ایجاد ساختاری جدید بر اساس طرح ارائه شده از سوی اداره كل ورزش و جوانان در سال گذشته، است.

به گزارش ایلنا، سید هاشم حسینی كه فصل گذشته به عنوان سرپرست، تیم فوتبال ابومسلم را همراهی می كرد در خصوص همكاری اش با این باشگاه گفت: با توجه به علاقه‌ام به این تیم، همچنان در كنار مجموعه به عنوان مشاور همكاری‌هایی دارم.

وی درخصوص وضعیت كنونی باشگاه گفت: در حال حاضر مطابق طرح سال گذشته اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سازماندهی و ایجاد ساختار جدید باشگاه با عنوان مسلم رضوی با تلاش وفایی و عده‌ای از كارشناسان دانشگاهی علاقه‌مند در حال انجام است كه امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه به نتیجه نهایی برسد.

حسینی ادامه داد: چارت سازمانی باشگاه به زودی با اهداف جدید در حوزه‌های مختلف اقتصادی، بازاریابی، فرهنگی و حوزه مربوط به اداره تیم‌های ورزشی مشخص خواهد شد كه حضور افراد با تجربه ورزشی استان در هر یك از این حوزه‌ها شرط لازم برای حركت رو به جلوی این تیم پرطرفدار خواهد بود.

وی با بیان اینكه مجموعه باشگاه علاقه‌مند است كه بر خلاف سال‌های گذشته بیش از 60 درصد از بدنه اصلی تیم حفظ شود، عنوان كرد: قطعا در فصل جدید لیگ دسته یك كشور بازیكنان توانمندی نیز به تیم اضافه خواهند شد.

سرپرست سابق تیم فوتبال ابومسلم با اشاره به اینكه تا مشخص شدن ساختار جدید و سازماندهی باشگاه، هیچ قراردادی با بازیكنان و اعضای كادر فنی بسته نمی‌شود، اضافه كرد: برنامه‌های هادی برگی‌زر به باشگاه ارائه شده اما هنوز سرمربی تیم برای فصل آینده به طور قطعی مشخص نشده است.

وی با بیان اینكه مشخص شدن ساختار باشگاه و سازماندهی مطلوب آن نقطه عطفی در فوتبال استان خواهد بود، گفت: با وجود توانمندی‌های بالایی كه در فوتبال استان وجود دارد باید برنامه‌ریزی بلندمدت و اصولی برای کسب موفقیت پایدار در عرصه ورزش، انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز