خبرگزاری کار ایران

هیچ اعتقادی به بازنشستگی ندارم؛

یاوری: مشکلات تیم ملی باید با کدخدامنشی حل شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۰۷

شخصا از نتایج فجر رضایت ندارم چون که نتایج خوبی نگرفتیم. من قول داده بودم فجر امسال در لیگ برتر بماند و بعد از آن هم گفتم این تیم باید بین رتبه‌های هفتم تا دوازدهم جدول قرار بگیرد که اینگونه هم شد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی تاکید کرد که مشکلات تیم ملی فوتبال باید هرچه سریعتر با کدخدامنشی حل شوند.

محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملکرد تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در لیگ برتر دوازدهم گفت: ما سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، به خصوص اینکه امسال اجازه بازی در زمین چمن طبیعی ورزشگاه حافظیه را نیافتیم و مجبور شدیم در زمین ورزشگاه دستغیب بازی‌های خود را برگزار کنیم.

وی افزود: شخصا از نتایج فجر رضایت ندارم چون که نتایج خوبی نگرفتیم. من قول داده بودم فجر امسال در لیگ برتر بماند و بعد از آن هم گفتم این تیم باید بین تیم های هفتم تا دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد که نهایتا دوازدهم شدیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی با اشاره به امکانات بسیار محدود این تیم در لیگ دوازدهم گفت: فجر در لیگ امسال از نظر بازیکن بسیار جوان بود و از نظر امکانات نیز بسیار ضعیف با این حال ما انسجام تیمی و همدلی وهمکاری بسیار خوبی به لحاظ تشکیلاتی داشتیم و خوشبختانه توانستیم دست به دست هم داده و در لیگ برتر خود را حفظ کنیم.

وی افزود: عمده مشکل ما در لیگ دوازدهم عدم اجرای قول‌های استانداری و اداره ورزش و جوانان استان فارس بود که هیچ‌وقت عملی نشد.

یاوری در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در فصل آینده هم در فجر بمانید؟ گفت: اکنون نمی‌توانم در این‌خصوص پاسخی بدهم چون هنوز چیزی مشخص نیست اما من در لیگی که گذشت با عشق و علاقه و به خاطر نام شهید سپاسی با تمام وجود به فجر خدمت کردم و بسیار خوشحالم که کم هم نگذاشتم.

این مربی در رابطه با کیفیت لیگ برتر هم گفت: به نظرم این یک لیگ کاملا فرسایشی بود که تعطیلات خواسته و ناخواسته بسیاری داشت. متاسفانه ما در طول این فصل منهای یک باری که اول فصل بدن‌سازی کردیم 5 بار دیگر هم مجبور به بدن‌سازی شدیم که بسیار کلافه‌کننده بود.

وی در رابطه با لیست تیم ملی فوتبال هم اظهار کرد: من نمی‌خواهم دخالتی در این موضوع کنم ولی کی‌روش اشتباه کرد بازیکنی به اسم مهدی نظری که یکی از بهترین بازیکنان ما بود را به تیم ملی دعوت نکرد. به نظرم این بازیکن جوان از یکی- دو لژیونر ما هم بهتر است و می‌توانست کمک حال سرمربی پرتغالی تیم ملی شود.

یاوری با اشاره به عدم دعوت سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی به تیم ملی گفت: به نظرم مسئولان فدراسیون فوتبال باید با کدخدامنشی این مشکل را حل می‌کردند و فضایی را مهیا می‌کردند که فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی بتوانند از همه سرمایه‌های فوتبال کشور استفاده کنند. مطمئنا این کار در آینده به ضرر ما تمام خواهد شد.

وی در رابطه با زمان بازنشستگی‌اش از دنیای فوتبال هم گفت: من هیچ اعتقادی به بازنشستگی ندارم و اگر هم روزی تصمیم به رفتن بگیرم باز می‌ایستم نه اینکه بازنشسته شوم. البته من هنوز به این موضوع فکر هم نمی‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز