خبرگزاری کار ایران

یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا؛

روز بی‌دغدغه آبی‌ها در آزادی/ طلسم 11 ساله می‌شکند؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۱

آنها که از آخرین حضورشان در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا 11 سال می‌گذرد با اندیشه شکست این طلسم 11 ساله چهارشنبه شب به مصاف الشباب امارات می‌روند.

تیم فوتبال استقلال تهران چهارشنبه شب در جریان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال الشباب امارات می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی چهارشنبه شب پگیری می‌شود که در این شب استقلال تهران به عنوان تنها نماینده باقیمانده ایران در این رقابت‌ها به فاصله یک هفته رو در روی الشباب امارات خواهد ایستاد. دیداری که آبی‌های پایتخت به واسطه پیروزی با ارزش 4 بر 2 خود در دیدار رفت بعید است در این دیدار کار سختی پیش رو داشته باشند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فاصله یک هفته به پایان این رقابت‌ها و بالا بردن جام قهرمانی این ماراتن 34 هفته‌ای حالا خود را آماده موفقیتی دیگر می‌کنند. آنها که از آخرین حضورشان در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا 11 سال می‌گذرد با اندیشه شکست این طلسم 11 ساله چهار شنبه شب و از ساعت 21 به مصاف الشباب امارات می‌روند و پس از آن خود را آماده تعطیلات بین فصل می‌کنند.

وضعیت نا مشخص استقلال برای فصل آینده و مهمتر از همه مشکلات مالی این باشگاه پایتخت نشین کار را برای این تیم به جایی رسانده که خیلی از بازیکنان و کادر فنی این تیم از هم اکنون ساز جدایی سرداده و به نظر می‌رسد بازی با الشباب آخرین بازی برخی از بازیکنان و کادر فنی استقلال در این فصل برای آبی‌ها باشد.

پیشنهادهای اغوا کننده برخی تیم های حوزه خلیج فارس به امیرقلعه‌نویی و برخی بازیکنان استقلال در این چند روز اخیر هیات مدیره و همه تشکیلات رهبری این باشگاه را بر آن داشته تا هرچه سریعتر مشکلات مالی خود را حل و زمینه بقای اسکلت اصلی تیم‌شان را برای فصل آینده فراهم کنند. اتفاقی که با این حجم بدهی بعید است علی فتح‌ا...‌زاده بتواند بدون کمک دولت گامی موقژثر در جهت مرتفع‌شدنش بردارد.

استقلال به عنوان صدرنشین گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا برای بازی چهارشنبه شب آن طور که در خبرها آمده با مشکلی مواجه نیست و همه بازیکنان کلیدی و اصلی خود را در اختیار خواهد داشت. این تیم در صورتی که شکستی با اختلاف کمتر از 3 گل هم داشته باشد باز هم تیم صعود کننده خواهد بود و به نظر بعید است آبی‌های پایتخت ایران مقابل تیمی که در بازی رفت و در زمین خودش با نتیجه 4 بر 2 شکست‌اش داده کار سختی داشته باشد. البته الشباب هم در این دیدار هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد و مطمئنان با توپی پر و یک بازی انتحاری به ورزشگاه آزادی تهران خواهد آمد.

برنامه کامل روز دوم دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه 01 خرداد

کاشیوا ریسول - جونبوک موتورز 14:30 بازی رفت: (2 –صفر)

گوانگژو چین - سنترال کوئست16:30 بازی رفت: (2 – یک)

لخویا - الهلال 20:00 بازی رفت: (یک – صفر)

استقلال - الشباب دبی 21:00 بازی رفت: (4 – 2)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز