خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت فوتبال شهرستان دورود:

فرهنگ باشگاهداری در استان لرستان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۵۶

شهرداری دورود بدون اطلاع از فرهنگ تیم‎داری، وارد این عرصه شد. متأسفانه فرهنگ باشگاه‎داری در استان لرستان وجود ندارد.

ایلنا: شهرداری دورود، بدون اطلاع از فرهنگ تیم‎داری، وارد این عرصه شد. متأسفانه فرهنگ باشگاه‎داری در استان لرستان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، منوچهر رئوفی در جمع خبرنگاران، گفت: سال 86 که شرکت آب معدنی داماش در دورود مستقر شد، تیم این شرکت هم به دورود رسید. در 4 سالی که این تیم در لیگ دسته اول بود و یک نیم‎فصل لیگ برتر، جمعاً 62 بازی در دورود برگزار شد.
رئوفی با بیان این‎که شهرداری دورود، بدون اطلاع از فرهنگ تیم‎داری، وارد این عرصه شد، بیان کرد: همین مشکل، سبب شد تیم در اول فصل خیلی متضرر شود و ای کاش در مورد تیم‎داری اطلاعاتی می‎داشتند. متأسفانه فرهنگ باشگاه‎داری در استان لرستان وجود ندارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت مالکیت گهر، اظهار کرد: هیأت مدیره جدید باشگاه تشکیل شده که نفراتی از این جمع خارج و افراد جایگزین شده‎اند. تغییرات هیأت مدیره شرکت را به "ثبت" داده‎ایم و منتظریم کار انجام شود که ظاهراً چند ایراد کوچک دارد و باید آنها رفع شوند تا بتوانیم کار را شروع کنیم.

رئوفی خاطرنشان کرد: 998 سهم شرکت گهر، متعلق به آقای بهزادی، یک درصد حسین عابدینی و یک درصد هم متعلق به پهلوان است. نماینده دادستانی در باشگاه فعلاً برای آقای حیدرپور حکم زده و وی را به‎عنوان مدیرعامل معرفی کرده است.

نایب رئیس هیأت مدیره گهر، با ابراز نارضایتی از استفاده نکردن بازیکنان بومی در این تیم، تصریح کرد: وقتی گهر در لیگ دسته اول بود، زیاد از بازیکنان لرستانی استفاده نمی‎شد؛ چون دفتر این باشگاه در دورود نبود و مسوولان هم دورودی نبودند. من فقط یک سوال دارم چرا از بازیکنان لرستانی و دورودی در تیم استفاده نشد مگر بازیکنان ما از بازیکنان لیگ برتری گهر چه چیزی کم داشتند؟ 5 سال تیم در دورود است چرا همیشه هفته آخر فصل نقل‎وانتقالات، تیم را می‎بندند؟

وی یادآور شد: در فصلی که گهر به لیگ برتر صعود کرد، چند روز قبل از شروع بازی‎ها حیدرپور و مهابادی تیم را جمع کردند و آن سال تنها فصلی بود که بازی‎ها و تمرین‎های گهر به‎طور کامل در دورود برگزار می‎شد و این مهم برگ برنده تیم بود.

 وی با اشاره به این‎که برخی‎ها کاری کردند تا بازی‎های گهر در خرم‎آباد برگزار نشود، اضافه کرد: آقایان که اول تیم را گرفتند همه ساکن کرج و تهران بودند و هجمه‎ای به راه انداخته و علاقه‎مندان فوتبال در خرم‎آباد و دورود را مقابل هم قرار دادند تا به هدفشان که برگزاری بازی در کرج بود، برسند. همه مردم دورود مخالف برگزاری بازی در خرم‎آباد نبودند و فقط عده‎ی اندکی بودند که حالا روزانه برخی از آنها به دفتر من می‎آیند و بابت کارشان اظهار پشیمانی می‎کنند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان دورود در ادامه مدعی شد آقای سهیل مهدی بازرس سازمان لیگ، تحت فشار بود که با برگزاری بازی‎ها در استان لرستان موافقت نکند و بر همین اساس هیچ‎کدام از ورزشگاه‎ها تأیید نشدند.

وی اضافه کرد: امتیاز لیگ برتری به سختی به‎دست آمد اما به‎راحتی از دست رفت. چرا مسببان سقوط گهر، الان جواب‎گو نیستند؟ چرا بازیکنانی که می‎توانستند عصای دست کادرفنی باشند، نیم‎فصل جدا شدند و بعد ادعا کردند آنها فخر می‎فروشند! چرا در نیم‎فصل، بازیکنان مطرح جذب نشد و با آبروی شهر و استان بازی شد؟ مربیانی که نتایج ضعیف می‎گیرند کنار گذاشته می‎شوند اما چرا مربیان گهر تشویق می‎شدند؟

رئوفی با بیان این‎که کادرفنی گهر، باخت‎ها را توجیه می‎کرد، ادامه داد: آقایان به مدارس می‎رفتند و ناظم می‎شدند اما جواب‎گوی نتایج ضعیف نبودند، آن موقع حرفی نزدیم تا نگویند برای تیم حاشیه درست می‎کنند.

نایب رئیس هیأت مدیره گهر، در ادامه پرده از موضوع مهمی برداشت و گفت: پس از این‎که گهر به لیگ برتر صعود کرد آقای عابدینی قصد داشت امتیاز تیم را به فروش برساند. او می‎گفت اگر با فروش تیم موافقت شود، تیم لیگ یکی برای دورود می‎خرد و هزینه دو سال آن را می‎دهد و همچنین استادیوم تختی دورود را به‎طور کامل تکمیل می‎کند اما به خواسته‎اش نرسید.

وی با بیان این‎که دوست دارم، مهابادی بار دیگر سرمربی گهر شود، اظهار کرد: فعلاً با کسی برای پذیرفتن هدایت گهر، مذاکره نکرده‎ایم. بدون شک در فصل آینده از بازیکنان و مربیان بومی در تیم استفاده می‎کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز