خبرگزاری کار ایران

تیم ملی چاره‌‌ای جز برد ندارد؛

خلعتبری: تلاش می‌کنم مثمرثمر باشم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۹

تیم ملی چاره‌‌ای جز برد در این بازی ندارد. امیدوارم هر کس به میدان برود بهترین بازی خود را انجام دهد و بتواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت:‌ قطر تیم خوبی است اما ما هم چاره‌ای جز پیروزی مقابل آنها نداریم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خلعتبری با بیان این مطلب اظهار کرد: تیم ملی شرایط خیلی خوبی دارد و پس از دیدار با عمان بار دیگر در تمرینات حاضر شدیم و همه چیز خوب است.

وی ادامه داد: ما با تمام توان در مقابل قطر بازی خواهیم کرد و پس از آن هم با لبنان و کره جنوبی مصاف خواهیم کرد. قطر تیم بسیار خوبی است و در بازی مقابل کره‌جنوبی در دقیقه 92 بازی را واگذار کرد.

مهاجم تیم ملی خاطرنشان کرد: تیم ملی چاره‌‌ای جز برد در این بازی ندارد. امیدوارم هر کس به میدان برود بهترین بازی خود را انجام دهد و بتواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد.

وی با توجه به اینکه اشکان دژاگه در این بازی حضور ندارد و او این فرصت را دارد تا در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گیرد، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، نظر سرمربی است که چه بازیکنانی به میدان بروند. همیشه تلاش می‌کنم برای تیم ملی مثمرثمر باشم. موفقیت تیم ملی از همه مهم‌تر است، هر کسی جای خود باید بهترین عملکرد را انجام دهد.

خلعتبری در مورد عدم سفرش به عمان، گفت: این نظر سرمربی تیم ملی بود. من با سپاهان در 3 جام رقابت می‌کردم و بازی‌های زیادی را انجام می‌دادم. کی‌روش نظر داشت که من خسته‌ام و به من استراحت داد.

وی در مورد اینکه در مقابل تیم‌های عربی عصبانی می‌شود و احتمال اخراجش وجود دارد، گفت:‌ به هر حال شرایط فوتبال اینگونه است اما در این بازی پیش می‌افتیم و بازی را می‌بریم و از این خبرها نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز