خبرگزاری کار ایران

هدف‌کسب سهمیه آسیا است؛

ابراهیم‌زاده: علی کریمی را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۵

کریمی را همه به عنوان یک پرسپولیسی دوستش دارند. اگر بخواهد بازی کند و در پرسپولیس نباشد ما مذاکرات‌مان را با او جدی‌تر می‌کنیم.

سرمربی جدید راه‌آهن می‌گوید: علاوه بر وحید طالب‌لو مذاکراتی را با علی کریمی داشته و اگر قرار باشد کریمی در تیمی جز پرسپولیس بازی‌ را ادامه دهد، راه‌آهن تلاش می‌کند تا او را جذب کند.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری امضای قرارداد و معارفه خود در تیم راه‌آهن گفت: در بحث سرمربی این تیم فراز و نشیب‌هایی به وجود آمد که در نهایت من در خدمت این تیم، آقای رئیسی کیا و بقیه بازیکنان هستم. تمام تلاش خود را هم می‌کنم با توجه به اهداف 5 ساله باشگاه پیش بروم و در نهایت هم برای فوتبال مثمر ثمر باشیم. باشگاه راه‌آهن امسال بنا دارد که سهمیه آسیا را به دست آورد. تلاش می‌کنیم به اهداف باشگاه برسیم. در قرارداد هم همه چیز پیش‌بینی شده است.

ابراهیم‌زاده درباره وضعیت بازیکنان راه‌آهن برای فصل بعد اظهار کرد: بازیکنان سال گذشته، بازیکنان خوبی بودند. دیدگاه‌های آقای دایی برایم قابل احترام است. به هر حال بررسی‌هایم را شروع کرده‌ام اما با توجه به شناخت قبلی‌ام از راه‌آهن تلاش می‌کنیم، نقاط ضعف این تیم را برطرف کنیم. آنها را مشخص کرده‌ایم. باشگاه هم با بازیکنان مورد نظر در حال صحبت است. تست‌های پزشکی را هم بنا داریم هفتم خرداد، بگیریم و ان‌شاءالله به روند رو به جلوی‌مان ادامه دهیم.

سرمربی جدید راه‌آهن درباره وضعیت همکارانش در این باشگاه بیان کرد: تا آنجا که می‌دانم تمام اعضای کادر فنی آقای دایی در حال حاضر در راه‌آهن نیستند. اعضای کادر فنی هم بالطبع باید با نظر من انتخاب شوند. مثل سال قبل آقای قنبری دستیار نخست خواهند بود. همچنین آقای خداداد به عنوان بدنساز و آقای بشرزاد به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کنار ما حضور خواهند داشت. همچنین درخواست یک دکتر روانشناس ورزشی کرده‌ام. یکی از دستیارانم را هم از مربیان تیم‌های پایه برمی‌دارم؛ چرا که می‌خواهم یک ارتباطی با تیم‌های پایه‌مان داشته باشم و از بازیکنان آنها هم استفاده کنیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا ماجرای پیوستنش به پرسپولیس به یک باره تغییر کرد، گفت: در این مدت صحبت‌های زیادی شده اما هیچ کدام مال من نبود جز یکی دو گفتگوی اخیر. من در جلسات ‌هم‌اندیشی مربیان شرکت می‌کردم و بعد از اتمام این کلاس‌ها در 21 اردیبهشت‌ماه به کربلا رفتم. یک خط تلفن هم داشتم که نه زنگ می‌خورد و نه می‌توانستم با آن تماس بگیرم. یکی از دوستان ساکن در عراق وقتی که پنجشنبه به کربلا رفتم، به من گفت، آقای رویانیان می‌خواهد با شما صحبت کند. رویانیان تماس گرفت و گفت می‌خواهم در جلسه هیات مدیره نام شما را بیاورم. به او گفتم صاحب اختیارید ولی اگر قرار باشد، حرفی زده شود، وقتی که برگشتم، باید همه مسائل مطرح شود، قولی نمی‌دهم. چنین حرفی را به تراکتورسازی هم زده بودم. به هر حال وقتی که به ایران برگشتم، یکشنبه بود. با آقای رویانیان صحبت کردم و برای تیمش آرزوی موفقیت کردم و همان صحبت‌های قبلی را مطرح کردم. جز این حرف دیگری نبود و بقیه مسائل مطرح شده در این باره صحیح نیست.

سرمربی جدید راه‌آهن در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای جذب دروازه‌بان برای فصل بعد چیست، گفت: اعتقاد دارم نصف تیم دروازه‌بان است. به هر حال ما به دروازه‌بان نیاز داریم. چند دروازه‌بان را هم معرفی کرده‌ایم. یکی از آن‌ها هم وحید طالب‌لو است و باید ببینیم باشگاه با او به توافق می‌رسد یا خیر.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوالی بر اینکه آیا صحت دارد او با علی کریمی صحبت کرده اظهار کرد: دو ساعت پیش با کریمی صحبت کردم و از او پرسیدم آیا می‌خواهی از فوتبال خداحافظی کنی یا خیر. اما چند نکته است که باید به آن توجه شود. کریمی بازیکن بسیار بزرگ و خوبی است ولی همه کریمی را پرسپولیسی‌ می‌دانند. او اگر تمایل به بازی کردن داشته باشد و اولویتش پرسپولیس باشد، هیچ حرفی باقی نمی‌ماند اما اگر قرار است بازی کند و در پرسپولیس نباشد، می‌تواند به تیم ما کمک کند و به طور قطع ما از تیم‌های خواهان او خواهیم بود. کریمی خودش هم می‌داند همه به عنوان یک بازیکن پرسپولیسی دوستش دارند. من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم همیشه مثمرثمر باشد. اگر بخواهد بازی کند و در پرسپولیس نباشد ما مذاکرات‌مان را با او جدی‌تر می‌کنیم چراکه درخواست این مسئله را به او داده‌ایم. کریمی هم به ما گفت باید در این باره فکر کنم و سپس پاسخ می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز