خبرگزاری کار ایران

درودگر خبر داد:

رفتن نزهتی قطعی شد؛ درخواست جدایی زارع و اولادی

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۹

قرارداد محمد نزهتی با باشگاه ملوان به اتمام رسیده و وی اعلام کرده که قصد ندارد در ملوان بماند، به همین دلیل برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنیم.

پس از آنکه مهرداد اولادی با وجود داشتن قرارداد با باشگاه ملوان برای یک فصل دیگر، خواستار جدایی از این تیم شد، محمد نزهتی و مازیار زارع نیز درخواست مشابهی از این باشگاه کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه ملوان در این خصوص می‌گوید: قرارداد محمد نزهتی با باشگاه ملوان به اتمام رسیده و وی اعلام کرده که قصد ندارد در ملوان بماند، به همین دلیل برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنیم.

صادق درودگر در ادامه خاطرنشان کرد: مازیار زارع نیز یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد اما خواهان فسخ قرارداد خود با باشگاه شده، ما نیز به وی اعلام کرده ایم باید این موضوع را بررسی کنیم. همه تلاش خود را می‌کنیم تا زارع را در ملوان حفظ کنیم.

درودگر تاکید کرد: ملوان باشگاهی نیست که بازیکنان بخواهند در آن به دنبال پول باشند بلکه محلی برای پیشوت و کسب اعتبار توسط یک بازیکن است.

مدیرعامل ملوان همچنین در مورد سرانجام نیمکت هدایت این تیم نیز گفت: دراگون اسکویچ مربی باسابقه  کروات را به عنوان سرمربی آینده این تیم خواهد بود که در 24ساعت آینده به ایران می‌آید. دراگون توانسته در اولین ساله مربیگری خود به قهرمانی برسد و آن را در دیگر تیم‌ها آن را ادامه داده، امیدواریم در ملوان هم اینگونه عمل کنند.
وی در مورد مبلغ قرارداد این مربی کروات، اظهار داشت: قرار داد این مربی ۱۲۰ هزار دلار است و دستیارانش نیز ایرانی خواهند بود. ۲ نفر از پیشکسوتان ملوان به عنوان دستیار او در فصل آینده فعالیت خواهند کرد.

سوابق و تجربه های دراگون اسکویچ:

وی از سال ۲۰۰۴ کار خود را به عنوان کمک مربی در تیم شهر زادگاه خود رجیکا کرواسی شروع کرد و در سال ۲۰۰۵ با این تیم در جام حذفی این کشور به مقام قهرمانی رسید و در لیگ این کشور چهارم شد. رجیکا بعد فصل به مقام دوم لیگ کرواسی رسید. وی سپس کار خود را به عنوان کمک مربی در این تیم تا سال ۲۰۰۷ ادامه داد. اسکوویچ در سال ۲۰۰۸ به عنوان سرمربی تیم اینتربلاک اسلوونی انتخاب شد و به مقام پنجم با آن تیم رسید و قهرمان جام حذفی و همچنین قهرمانی سوپر کاپ اسلوونی را بدست آورد.

وی در سال ۲۰۰۹ به تیم العربی کویت پیوست و در این لیگ در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت. وی در آن فصل توانست در جام حذفی به نائب قهرمانی دست یابد. العربی در آن فصل در رقابت‌های AFC Cup حضور داشت. اسکویچ توانست با العربی کویت به عنوان تیم اول از گروه صعود کند. وی این تیم را تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آورد و در این مرحله با شکست مقابل الکرامه سوریه از صعود به جمع 4 تیم برتر باز ماند.

وی در سال ۲۰۱۰ جانشین والتر زنگا در باشگاه النصر عربستان شد. او چالش رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را پیش رو داشت. النصر در این رقابت‌ها با پاختاکور، السد و استقلال همگروه بود که در پایان رقابت های گروهی النصر به همراه اسکویچ توانست با پشت سر گذاشتن استقلال به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد صعود کند. در دو رویارویی با استقلال یک بار ۲-۱ پیروز شد و یک بار با همین نتیجه در تهران تن به شکست داد. النصر با هدایت این مربی کروات در مرحله یک شانزدهم نهایی در اصفهان میهمان ذوب آهن بود که با نتیجه سنگین ۴-۱ شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد. این تیم همچنین در جام حذفی موسوم به جام پادشاهی عربستان پس از دو پیروزی، در مرحله نیمه نهایی مقابل الهلال شکست خورد و حذف شد.

این مربی که از نیم فصل دوم هدایت النصر را بر عهده گرفت با کسب ۵ برد، ۴ تساوی، ۴ شکست و کسب ۱۹ امتیاز از ۱۳ بازی در نهایت النصر را در رده پنجم لیگ ۱۴ تیمd عربستان جای داد. او در آخرین تجربه خود در سال ۲۰۱۲ به مدت بسیار کوتاه سرمربی رجیکا کرواسی شهر زادگاه خود شد و پس از مدت یک ماه به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز