خبرگزاری کار ایران

ابرقویی‌نژاد:

ذوب‌آهن موقعیت سختی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۱۲

فاصله بین پایان لیگ و مسابقات پلی‌آف باعث می‌شود تمرینات برای بازیکنان فرسایشی شود.

رییس هیات فوتبال استان اصفهان درخصوص انتخابات هیات رییسه سازمان لیگ برتر گفت: این انتخابات هر 2 سال یک‌بار صورت می‌گیرد و افراد جدیدی نامزد و انتخاب می‌شوند.

ابرقویی‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا بابیان این مطلب اظهار کرد: کسانی که در این دوره انتخاب شدند همگی از افراد موثق هستند و شناخت کافی از فوتبال دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امیر عابدینی به عنوان عضو افتخاری هیات رییسه سازمان لیگ منصوب شده؟ گفت: نه؛ عابدینی عضو رسمی هیات رییسه است که تجربه زیادی هم دارد که می‌تواند موجب ارتقای سطح فوتبال ما شود. عابدینی سال‌ها به عنوان رییس فدراسیون و مدیرعامل باشگاه‌های بزرگ کشور فعالیت کرده و غیر از آن سابقه مدیریت کلان کشور را هم داشته که می‌تواند به اداره فوتبال کشور کمک کند.

رییس هیات فوتبال اصفهان درخصوص وضعیت تیم ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ برتر گفت:‌ تیمی که به مرحله پلی‌آف می‌آید، موقعیت سختی دارد، زیرا یک فاصله بین پایان لیگ و مسابقات پلی‌آف وجود دارد که باعث می‌شود تمرینات برای بازیکنان فرسایشی شود. در این بین برخی بازیکنان هم هوایی می‌شوند و با تیم‌های دیگر برای سال آینده مذاکره می‌کنند. بازیکنان خارجی با اتمام قراردادشان احتمال حفظ‌شان کم است و بلافاصله با پایان قرارداد از ایران می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز