خبرگزاری کار ایران

باید دور منافع ملی گرد هم بیاییم؛

عزیزی خادم: استفاده نکردن از ظرفیت‌های موجود خیانت به فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۵

فضا باید به سمتی برود که به ورزش خدمت کنیم تا خیانتی به فوتبال نشود.

رئیس شورای راهبردی و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان گفت: از روزی که به عنوان عضو هیات رئیسه شورای راهبردی انتخاب شدم می‌خواهم قدمی بر مبنای رسالتی که دارم بردارم.

به گزارش ایلنا، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه افتتاح شورای راهبردی فوتبال اظهارکرد: تمام تلاش این روزها این بوده که به دارایی فدراسیون اضافه کنیم. چه از نوع معنوی و چه سخت‌افزاری. مردم شاهدان خوبی برای تایید عمل شورای راهبردی هستند. دستاوردهای شورای راهبردی اعتمادسازی و همگرایی بین مسئولان، پیشرفت به سوی دانش‌محوری فوتبال، حرکت به سمت خصوصی سازی باشگاه‌ها و برخوردار کردن استان‌های کم برخوردار است.

وی در ادامه افزود: تاسیس و تجهیز این دبیرخانه بسیار مهم است. با توجه به بودجه‌ای که از وزارت ورزش گرفته‌ایم تنها مانع جلوی راه ما روند کند فدراسیون فوتبال بوده است. فضا باید به سمتی برود که به ورزش خدمت کنیم تا خیانتی به فوتبال نشود.

عزیزی خادم همچنین تاکید کرد: هر جا توانستیم با چانه‌زنی جلو برویم و دست خود را برای کمک دراز کنیم مجلس دست ما را گرفته است. همه باید دور منافع ملی در راستای فوتبال گرد هم بیاییم. ما در حوزه فوتبال درخصوص بانک اطلاعاتی هیچ امکاناتی نداریم. استفاده نکردن از ظرفیت‌های موجود در ورزش خیانت به فوتبال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز