خبرگزاری کار ایران

با طالب‌لو و کریمی اول رفاقت بعد رقابت می‌کنم؛

فلاح‌زاده: می‌خواهم با راه‌آهن به آسیا و تیم ملی برسم

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۵

هدفم در راه‌آهن اول رفاقت با فرشید کریمی و وحید طالب‌لو و بعد هم رقابت و بازی‌کردن است.

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال راه‌آهن گفت: شرایط و بستر ادامه همکاری با نفت تهران مهیا نبود و جدا شدم.

حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من نفت تهران را قلبا دوست دارم و خاطرات خوب زیادی هم با این تیم دارد، اما دیگر بستر همکاری مهیا نبود و نمی‌شد با این مجموعه ادامه داد و مجبور شدم جدا شوم.

وی در مورد دلایل حضورش در راه‌آهن گفت: این باشگاه در یکی - دو سال اخیر شخصیت خاصی پیدا کرده و با مدیریت جدیدش رو به پیشرفت است چون یک مجموعه حرفه‌ای است و اصولی حرکت می‌کند.

دروازه‌بان جدید راه‌آهن متذکر شد: ابراهیم‌زاده از من شناخت داشت و حضور وی در کنار شخصیت خاصی که راه‌آهن پیدا کرده و مدیریت حرفه‌ای این باشگاه دلایل حضورم در راه‌آهن بود و در نهایت به این تیم با ریشه و با شخصیت پیوستم.

فلاح‌زاده در پایان گفت: هدفم در راه‌آهن اول رفاقت با فرشید کریمی و وحید طالب‌لو و بعد هم رقابت و بازی‌کردن است. می‌خواهم از کریمی و طالب‌لو نکات جدیدی یاد بگیرم و پیشرفت کنم تا به تیم ملی برسم. البته با راه‌آهن دنبال سهمیه آسیا هم هستم چون 2 سال با نفت تهران و در روز آخر سهمیه نگرفتیم و امیدوارم امسال با راه‌آهن سهمیه بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز