خبرگزاری کار ایران

نباید برای مساوی به کره برویم؛

عابدینی: سرمربی کره بداند راننده و مستخدم ما کره‌ای بودند

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۷

اگر سرمربی کره جنوبی فرهنگ ما را مطالعه کند شدیدا از ملت بزرگ ایران عذرخواهی خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: بعد از بازی با قطر گفتم که تیم ملی شخصیت تیمی پیدا کرده است.

امیرعابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: بعد از بازی مقابل قطر گفتم تیم ملی شخصیت تیمی پیدا کرده و مقابل لبنان هم این شخصیت تیمی را خوشبختانه دیدیم.باورم نمی شد که تیم ملی به این هارمونی رسیده باشد.

وی در مورد لبنان گفت: لبنان چیزی برای گفتن در فوتبال آسیا ندارد اما نباید مغرور شویم. به هر حال تیم‌های درجه دوم و سوم آسیا در بعضی از بازی ها پدیده می‌شوند اما لبنان حالا حالاها نمی‌تواند حریف ما شود.

وی در ارتباط با دیدار با کره جنوبی اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی مقابل کره جنوبی داریم. آن چیزی که از کره جنوبی مقابل ازبکستان دیدم این است که کره جنوبی هر وقت بخواهد می‌تواند به بازی برگردد.البته ازبکستان هم خیلی قوی است و از الان باید این تیم را 14 امتیازی بدانیم. اگر کره‌جنوبی را ببریم که مستقیم صعود خواهیم کرد اما در صورت تساوی باید منتظر نتیجه ازبکستان و لبنان باشیم که بعید می‌دانم قطر بیش از یک گل از ازبکستان بخورد یا نهایتا دو بر یک ببازد و این یعنی ما مسیر صعود به جام جهانی را گذرانده ایم.

وی تصریح کرد: باید مراقبت باشیم چون اگر در کره جنوبی بازی را بدهیم خیلی حسرت خواهیم خورد چون بضاعت ما خوب است و از نظر مربی بازیکن و شخصیت ملی خیلی جلوتر از کره جنوبی و ازبکستان هستیم.

عابدینی در مورد احتمال تبانی ازبکستان و قطر گفت: تبانی این دو تیم نمی تواند اتفاق بیفتد چون قطر دارد میزبانی جام جهانی را می‌گیرد و دنبال جذب پرستیژ است و بعد از ماجرای بن همام نمی‌خواهد یک بار دیگر پرستیژش زیر سوال برود به همین دلیل مطمئن هستم با ازبکستان تبانی نمی کند. اگر ازبکستان بتواند قطر را بزند و ما باید مساوی گرفته باشیم که به جام جهانی صعود کنیم اما تیمی که برای مساوی برود به مشکل می خورد. ما باید در مقابل کره جنوبی دنبال 3 امتیاز باشیم.

وی در مورد عملکرد کی‌روش گفت: بعد از بازی با قطر گفتم بضاعت فوتبال ما همین است که می بینیم. هنوز احساس نکرده ام که کی‌روش چیزی به فوتبال ما اضافه کرده باشد چون وقتی رایکوف و اوفارل به ایران آمدند تحول در فوتبال ما ایجاد شد اما بضاعت ما همین است که می‌بینید و من فکر می‌کنم نمایش تیم ملی همان چیزی است که در لیگ برتر هم می‌بینیم و تحول خاصی در تیم ملی ندیده ام. همیشه گفته ام توقع ما از کی‌روش که در رنکینگ فیفا نفر دهم در لیست مربیان جهان است بیجا نیست و اگر همه داشته هایش را بگذارد فوتبال ما نوین می‌شود.

عابدینی در پایان  در مورد صحبت‌های سرمربی کره جنوبی علیه ایرانی ها گفت: کره‌ای‌ها امروز یک ذره حرف در بخش اقتصادی دارند اما باور کنند راننده‌ها و مستخدم‌های منازل ما کره‌ای بودند و حالا از این حرف ها می‌زنند. ما در بخش فرهنگ خیلی حرف‌ها داریم و اعتقاد داریم اگر سرمربی کره جنوبی فرهنگ ما را مطالعه کند شدیدا از ملت بزرگ ایران عذرخواهی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز