خبرگزاری کار ایران

با اعلام كارگروه فوتبال خراسان؛

عباس چمنیان سرمربی تیم فوتبال ابومسلم شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۲۳

در جلسات بعدی برای تعیین فرد جایگزین چمنیان برای ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی تصمیم‌گیری خواهد شد.

رییس كارگروه فوتبال خراسان رضوی گفت: بر اساس نظر این كارگروه، عباس چمنیان به عنوان سرمربی و قاسم زردكانلو به عنوان مدیر تیم فوتبال ابومسلم تعیین شدند.

به گزارش ایلنا، سید مهدی غیاثی با اشاره به درخواست وفائی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مسلم رضوی مبنی بر اعلام نظر كارگروه فوتبال استان در رابطه با مسایل فنی تیم ابومسلم، اظهار كرد: پس از تعیین تكلیف این باشگاه در پی جلسات متعدد، در جلسه دیشب 26 خردادماه مدیر و سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در فصل جدید لیگ دسته یك كشور تعیین شدند و اسامی آنها به مدیرعامل باشگاه مسلم رضوی اعلام شد.

وی به تلاش‌های مشاوره‌ای كارگروه فوتبال استان برای روشن شدن وضعیت تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: با توجه به اینكه هدف از تشكیل این كارگروه كمك به كل فوتبال استان است، بلافاصله در جلسات بعدی برای تعیین فرد جایگزین چمنیان برای ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی تصمیم‌گیری خواهد شد.

رییس كار گروه فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: قطعا در آینده از سوی این کار گروه، كمك‌های فكری و مشاوره‌ای به دیگر تیم‌های لیگی استان نیز انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز