خبرگزاری کار ایران

افشین قطبی در گفت‌وگو با ایلنا:

کره‌جنوبی اسیر تاکتیک و منطق ایران شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۱۷

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیروزی تیم ملی مقابل کره جنوبی را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیروزی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

افشین قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پیروزی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی را به فدراسیون فوتبال، کادر فنی، بازیکنان تیم ملی و به خصوص مردم ایران تبریک می‌گویم. این برد ثمره همدلی و همفکری مردم، مسئولین، رسانه‌های تصویری و روزنامه‌ها بود. نکته مهم اینکه برای اولین بار بود که برای یک بازی حساس برنامه کاملی از شبکه 3 با حضور کارشناسان فوتبال ایران دیدم.

وی در مورد عملکرد کره‌جنوبی در این دیدار گفت: به نظر می‌رسید کره جنوبی اسیر تاکتیک و منطق تیم ایران شد چون کره‌ای‌ها فکر نمی کردند تیم ایران اینقدر منطقی و با شعور فوتبال بازی کند و در اولسان به هدفش برسد.

قطبی همچنین متذکر شد: مطمئن هستم فدراسیون فوتبال برنامه ریزی دقیقی برای یکسال آینده و حضور موفق در جام‌جهانی خواهد داشت.

سرمربی سابق تیم ملی در پایان تاکید کرد: به نظر من نسل جوان‌تری باید به این تیم تزریق شود و سرمربی تیم ملی هم یقیقنا برای این کار برنامه خاصی دارد.

گفتنی است، زحمت این گفتگوی کوتاه با سرمربی سابق تیم ملی را مهدی حاجی‌باقر مدیر برنامه‌های قطبی در ایران کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز