خبرگزاری کار ایران

نباید زیر سایه صعود به جام‌جهانی محو شویم؛

ابراهیمی: تغییرات در دولت نباید مشکلی برای تیم ملی به وجود بیاورد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۲۴

رفتن به جام‌جهانی افتخار بزرگی است و به نظر من بهترین تبلیغ برای ایران است. اگر هزاران تبلیغ برای این مملکت می‌کردیم، مثل صعود به جام جهانی در دنیا انعکاس نداشت.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود به جام جهانی بهترین تبلیغ برای ایران است.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت:‌ رفتن به جام‌جهانی افتخار بزرگی است و به نظر من بهترین تبلیغ برای ایران است. اگر هزاران تبلیغ برای این مملکت می‌کردیم، مثل صعود به جام جهانی در دنیا انعکاس نداشت چون الان همه دنیا می‌گویند ایران به عنوان پنجمین تیم راهی جام جهانی شده که این مساله افتخار بزرگی است.

مربی پیشین تیم ملی در ادامه با بیان اینکه نباید زیر سایه این صعود محو شویم، متذکر شد: نباید فکر کنیم حالا بالاترین درجه را در فوتبال گرفته‌ایم. باید کار در تیم‌های پایه را جدی بگیریم و برای 4 سال آینده برنامه ریزی و کار کنیم.

وی همچنین در مورد ادامه کار کی‌روش در تیم ملی نیز گفت: کی‌روش اعلام کرده برای تفریح به جام جهانی نمی‌رویم و یکی از پسندیده‌ترین کارها را کرده است. یک بار در جام‌جهانی 1966 لندن کره شمالی شگفتی‌ساز شد و اگر خوب کار کنیم و امکانات لازم را برای کی‌روش مهیا کنیم، دور از دسترس نیست که مثل ترکیه و کره جنوبی در جام‌جهانی 2002 شفگتی‌ساز شویم.

این پیشکسوت پرسپولیسی همچنین خاطرنشان کرد: صعود از گروه در جام‌جهانی کار بسیار بزرگی است و فدراسیون با کی روش تعامل کند تا به این هدف برسیم.

ابراهیمی در پایان گفت: نباید به خواب غفلت برویم. باید از همین امروز  سفت و سخت دنبال حضور قدرتمند در جام‌جهانی باشیم. تغییرات در دولت نباید مشکلی برای تیم ملی به وجود بیاورد. متاسفانه ما در مدیریت باشگاهی و فدراسیون خیلی تغییرات داریم و از این مساله خیلی لطمه خورده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز