خبرگزاری کار ایران

نظر من در تیم ملی استفاده شد؛

قلعه‌نوعی: مشکلات مالی استقلال باید سریع‌تر برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۷

خیلی‌ها ایراد گرفتند چرا منتظری را در خط دفاع راست استفاده می‌کنیم اما فکر قلعه‌نوعی به تیم ملی هم سرایت کرد و دیدید منتظری در این پست تیم ملی چه کار کرد.

تیم فوتبال استقلال قهرمان دور گذشته لیگ برتر به دلیل حضور چند بازیکن خود در تیم ملی نسبت به سایر رقبا دیرتر شروع به یارگیری کرده که این موضوع نگرانی برخی از حریفان را نیز به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نوعی در این خصوص گفت: درگیر لیگ قهرمانان آسیا بودیم و بعد از آن هم بازیکنان به تیم ملی دعوت شدند و ما کار خود را دیرتر از بقیه تیم‌ها شروع کردیم. یکسری لیست مازاد در استقلال وجود داشت که از آنها تشکر می‌کنم ولی هر سال چه قهرمان بشویم و چه نشویم باید تیم تقویت شود و نقاط ضعف برطرف بشود و با توجه به اینکه بازیکنان امسال 20 نفر شده‌اند باید نیروهای جوان‌تر و تازه وارد را به تیم اضافه نیم و مشکلات تیم را برطرف کنیم.

وی افزود: تا الان در یارگیری خوب بودیم و بحث بازیکنان که درگیر تیم ملی بودند را دوباره شروع کردیم و تا آنها هم با استقلال قرارداد بندند. افتخار ما این است که خانواده بزرگ استقلال در صعود تیم ملی نقش داشته و خیلی‌ها هم ایراد گرفتند چرا پژمان منتظری را در خط دفاع راست استفاده می‌کنیم اما فکر قلعه‌نوعی به تیم ملی هم سرایت کرد و دیدید منتظری در این پست تیم ملی چه کار کرد.

وی درخصوص استقلال و نگرانی هواداران گفت: قول می‌دهم استقلال امسال از سال قبل بهتر خواهد بود و خوب یارگیری کرده‌ایم و سال دومی است که به استقلال برگشته‌ام و مطمئن باشید بهتر خواهیم شد.

سرمربی استقلال همچنین تاکید کرد: در استقلال همدلی از راس هئیت مدیره به پایین مهم است. مشکلات مالی هم باید سریع‌تر برطرف شود. نماینده شایسته‌ای برای ایران در لیگ قهرمانان خواهیم بود. دغدغه اصلی من هم بستن قرارداد با بازیکنان سال قبل است که دیگر بعد از این موضوع هیچ مشکلی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز