خبرگزاری کار ایران

شریف با انتقاد از احتمال برکناری رویانیان:

دست افراد ناصواب و ناکارآمد باید از ورزش کوتاه شود

کد خبر : ۸۴۶۵۸

انتظار ما از دولت تدبیر و امید کوتاه کردن دست افراد ناصواب و ناکارآمد از ورزش است و در آستانه استقرار دولت جدید خواستار آن هستیم که با هرگونه فعالیت با قصد ایجاد نارضایتی در جامعه مقابله شود.

رئیس شورای کمیته جوانان ستاد روحانی با انتقاد از احتمال برکناری محمد رویانیان ضمن سیاسی خواندن این اقدام، گفت ژ: انتظار ما از دولت تدبیر و امید حفظ مدیران متعهد و موفق و همچنین مقابله با هرگونه فعالیت با قصد ایجاد نارضایتی در جامعه است.

به گزارش ایلنا، رضا شریف در مورد وضعیت فعلی مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: چه اتفاقاتی افتاده که 2 ماه مانده به پایان دولت تصمیم به برکناری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گرفته می شود.

معاون فرهنگی شرکت صدرا سیستم پاسارگاد(حامی دو باشگاه اسقلال و پرسپولیس) با سیاسی خواندن برکناری مدیر عامل پرسپولیس، افزود: به نظر می‌رسد افرادی که می‌خواهند خود را به دولت آینده تحمیل کنند، برای این کار وارد معامله می‌شوند و سبب اصلی این سیاسی‌کاری‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ورود رویانیان در کسوت مدیریت باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیری غیر ورزشی با انتخاب و انتصاب دولت و مسئولین فعلی ورزش صورت گرفت، اظهار کرد: بعد از 2 سال رویانیان بر خلاف بسیاری از مدیران غیر ورزشی اکنون به عنوان یک مدیر موفق ورزشی شناخته می‌شود و او تنها مدیر عاملی است که انجام فعالیت‌های هدفمند زیر ساختی اقتصادی، فرهنگی و ورزشی باشگاه پرسپولیس را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس شورای کمیته جوانان ستاد روحانی با طرح پرسشی مبنی بر اینکه، حال چه شده در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر، برکناری مدیرعاملی رویانیان جدی شده، ادامه داد: این موضوع در حالی است که در زمان مناسب سرمربی تیم مشخص شده و مدیرعامل نیز از هیچ تلاشی برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی کوتاهی نکرده است.

شریف با بیان اینکه پرسپولیس برخلاف سال گذشته در محیطی آرام و به دور از هیجانات کاذب مشغول کار است، اذعان کرد: برای اولین بار باشگاه پرسپولیس در حوزه درآمدزایی، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت ارائه کرده و پرسپولیس به عنوان یک برند از مدارس فوتبال تا به فروشگاه‌های زنجیره‌ای باشگاه، رستوران‌ها و محصولات غذایی، فعالیت‌های اقتصادی خود را گسترده تر خواهد کرد. به همین علت یاد شده و با توجه به مدیریت عمل‌گرای رویانیان و فراهم سازی بسترهای مهم اقتصادی برای درآمدزایی باشگاه، این شائبه وجود دارد که احتمال برکناری رویانیان صرفا یک تصمیم سیاسی باشد.

شریف در پایان با اشاره به اینکه بهتر است رئیس جمهور منتخب با جلوگیری از این اقدام، به حفظ و بازگشت فضای آرام به باشگاه و هواداران کمک کند، تاکیدکرد: انتظار ما از دولت تدبیر و امید کوتاه کردن دست افراد ناصواب و ناکارآمد از ورزش است و در آستانه استقرار دولت جدید خواستار آن هستیم که با هرگونه فعالیت با قصد ایجاد نارضایتی در جامعه مقابله شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز