خبرگزاری کار ایران

وقت کمک کردن به صنعت نفت است؛

گودرزی: با مغرضان و تخریب‌کنندگان به شدت برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۶۸

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت:ابراهیم قاسمپور یک مربی بین المللی است و به خاطر تعصبی که به آبادان دارد هدایت صنعت نفت را قبول کرد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: ابراهیم قاسمپور یک مربی بین المللی است و به خاطر تعصبی که به آبادان دارد هدایت صنعت نفت را قبول کرد.

ناصر گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید چند روز قبل سرمربی صنعت نفت آبادان انتخاب شده. بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه چند مربی را به هیات مدیره محترم باشگاه پیشنهاد دادم که با اکثریت آرا قاسمپور معرفی شد و قراردادش امضا شده است. قاسمپور یک مربی بین‌المللی، با اخلاق، با دانش و سالم است و مربی بزرگی است و به خاطر تعصبی که به زادگاهش و شهر آبادان دارد، قبول کرد در لیگ یک کار کند. بنده اطلاع دارم از لیگ برتر پیشنهاد داشت اما به خاطر شهرش به آبادان آمد تا به ما و تیم صنعت نفت کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات گذشته قاسمپور با برخی از هواداران برای او مشکل ساز نخواهد شد، گفت: نه، مشکل‌ساز نمی‌شود یعنی در همان مقطع هم مشکل خاصی نبود و فقط عده ای که مغرض بودند این مسائل را پررنگ کردند اما وی مشکل خاصی با هواداران و مردم آبادان ندارد چون بچه اینجاست و تعصب خاصی به آبادان دارد و برای کمک به صنعت نفت آماده است. قاسمپور با مجموعه باشگاه مشکل ندارد و با شهر خودش هم مشکلی ندارد. وی از افتخارات شهر آبادان است و باید به او افتخار کنیم که در سطح اول ایران و بین‌المللی مربیگری کرده است. بالاخره وی در امارات مربیگری کرده و دوره‌های بالای مربیگری را گذرانده است.

وی افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و به صنعت نفت و قاسمپور کمک کنیم. شاید یک تعدادی مخالف باشند که طبیعی است چون اختلاف سلیقه وجود دارد و ما آن را به فال‌نیک می‌گیریم و از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم و در خدمت آنها هستیم اما اگر مغرضانه انتقاد کنند و تخریب کنند، به شدت با آنها برخورد می‌کنیم چون از شخص قاسمپور و کادر فنی تیم به طور کامل حمایت می‌کنیم.

گودرزی همچنین متذکر شد: عواملی که بخواهد به صنعت نفت خدشه‌ای وارد کنند به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد چون صنعت نفت عشق مردم آبادان است و باشگاه با مغرضان و تخریب کنندگان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد. کسانی که بخواهند جوسازی و حاشیه‌سازی کنند، قطعا اسم‌شان را به مردم آبادان خواهیم گفت تا خودشان جوابگوی مردم شهر باشند. هر کسی با هر پشتوانه‌ای بخواهد تیم و شخص قاسمپور را تخریب کند برای ما مهم نیست و مقابلش می‌ایستیم و به شدت برخورد خواهیم کرد چون بنده و باشگاه اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد کادر فنی ما را زیر سوال ببرد یا با جوسازی تیم را تخریب کند. ما پذیرای انتقادات سازنده هستیم، اما اگر تخریب کنند قطعا آنها را به مردم معرفی کر و حتی از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد چون پیامک‌های تهدیدآمیز برای قاسمپور فرستاده‌اند که قطعا از طریق مسئولان شهری این مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما محکم پشت قاسمپور ایستاده‌ایم و از وی حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم کسی وی و تیم را تخریب کند. الان وقت کمک کردن به صنعت نفت است چون تیم به لیگ یک سقوط کرده است. ما بابت این سقوط عذرخواهی هم کردیم اما همه می‌دانند من مقصر نبودم و تغییر مدیریت مداوم در فصل قبل چنین مشکلاتی را به وجود آورد. الان صنعت نفت باید آرامش داشته باشد و به تصمیم مدیران باشگاه احترام بگذاریم. هدف ما در فصل جدید صعود به لیگ برتر است و قاسمپور این توانایی را دارد. همه تلاش کنند و کمک کنیم تا تیم موفق شود. قاسمپور مربی بزرگی است و سخت کار می‌کند تا تیم صنعت نفت آبادان موفق شود.

وی افزود: باشگاه صنعت نفت آبادان مشکلات مالی دارد و مسئولان شهر آبادان کمک کنند تا این مشکلات و معضلات حل شود. اگر قرار باشد از روز اول کادر فنی و باشگاه شرایط خوبی نداشته باشند، مردم آبادان ضرر می‌کنند. یک عده سودجو هستند که دنبال منافع خودشان هستند و به آنها اخطار می‌کنیم دنبال چنین حاشیه هایی نباشند. همه مشکل آنها به خاطر منافع شخصی است اما بیایند نقد و پیشنهاد منصفانه کنند نه اینکه چنین حاشیه‌هایی بسازند و تیم را خراب کنند.

وی ادامه داد: از تمام هواداران عزیز و لیدرهای باتعصب صنعت نفت که بدون چمشداشت از تیم حمایت می‌کند و پیشکسوتان واقعی باشگاه و اصحاب رسانه و مسئولین شهری تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم دست به دست هم بدهند تا انشاالله با قدرت وارد مسابقات شویم و به لیگ برتر صعود کنیم چون خواست مردم آبادان همین است.

گودرزی در پایان گفت: فرماندار محترم امام جمعه گرامی و نمایندگان محترم آبادان همیشه به تیم کمک کرده‌اند و و از آنها می‌خواهم باز هم کنار ما باشند و از صنعت نفت حمایت کنند. به فکر موفقیت تیم باشیم و بدانیم صنعت نفت در حال حاضر فقط آرامش می‌خواهد تا با قدرت در مسابقات شرکت کنند. باشگاه صنعت نفت و بنده به عنوان مدیر عامل با تمام قدرت از قاسمپور حمایت می‌کنیم چون وی مربی بزرگی است و از پیشنهادات لیگ برتری گذشت تا به شهرش خدمت کند. ما همه جوره پای او می‌ایستیم و حمایت می‌کنیم تا به خواست به حق مردم آبادان که صعود به لیگ برتر است برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز