خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره پرسپولیس هیچ زمانی واقعی نبوده؛

مصطفوی: تغییرات در پرسپولیس سیاسی و جنگ قدرت است

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۶

هیات مدیره پرسپولیس هیچ زمانی قوی و واقعی نبوده و همیشه افراد با مناسبت‌ها آمده‌اند و امروز هم با دیدن اسم آدم‌ها می‌شود این مناسبت‌ها را فهمید.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: تغیرات باید باعث پیشرفت کار شود، اگر تغییردهندگان خود عامل پسرفت نباشند.

داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امروز شاهد تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس هستیم. معمولا تغییرات باعث پیشرفت کار باید شود، اگر تغییر دهندگان خود عامل پسرفت نباشند. از روز اول که رویانیان به پرسپولیس آمد، موافق نبودم و با این ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس هم موافق نیستم چون می‌توانست ترکیب قوی‌تری باشد اما این هیات مدیره کار مدیریتی کم انجام داده و نمی‌تواند قوی عمل کند مگر اینکه پشت پرده مسائل دیگری باشد.

وی افزود: این دولت دارد می‌رود و دارند یک برگ برنده رو می‌کنند، یعنی همان چیزی که ما سال‌هاست داریم می‌گوییم و باید کار را به کاردان سپرد. الان 2 نفر آدم فنی در ترکیب هیات مدیره جدید پرسپولیس گذاشته‌اند اما آنها کار مدیریتی نکرده‌اند.

مصطفوی همچنین متذکر شد: هیات مدیره پرسپولیس هیچ زمانی قوی و واقعی نبوده و همیشه افراد با مناسبت‌ها آمده‌اند و امروز هم با دیدن اسم آدم‌ها می‌شود این مناسبت‌ها را فهمید.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم این نوع انتخاب کارشناسی شده نیست و مصلحتی است. من مخالف پروین و خوردبین نیستم اما نه در هیات مدیره؛ بلکه در تیم و در ترکیبات فنی و اداره تیم مثل سرپرستی و مدیریت فنی هستم وگرنه در تصمیمات بزرگ باید از آدم‌های مدیر و فنی استفاده می‌شد اما این تصمیم صد در صد سیاسی است و می‌گویند ما کار را دست آدم‌های کاردان دادیم.

وی ادامه داد: به استثنای نژادفلاح که در دوره‌های مختلف در هیات مدیره پرسپولیس بوده و هم سیاسی است و هم بافت پرسپولیس را می‌شناسد و می‌توانست خدمتگزار باشد، اما او را کنار گذاشتند. با این تغییرات آرامش را از تیم گرفته‌اند و سرمربی و گروه فنی تیم شاید با این شرایط آرامش نداشته باشد و دچار تلاطم شود، نه اینکه کامبوزیا از رویانیان بهتر باشد نه؛ بلکه حق آنها اینجا نیست و باید جای دیگری کار کنند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس همچنین یادآور شد: به نظر من این یک درگیری شخصی با رویانیان از طرف وزارت ورزش است. این دولت می‌خواسته مردمی‌تر عمل کند، در صورتی که وقت تمام شده و باید بروند. در این مملکت همه در حال سیاسی شدن هستند چون ترقی و پیشرفت در این کار است، بنابراین چنین تغییراتی در پرسپولیس صد در صد سیاسی و درگیری شخصی و جنگ قدرت است.

مصطفوی در پایان گفت: این تغییرات سیاسی است، نه برای قوی‌تر شدن پرسپولیس، بلکه با این تغییرات پرسپولیس را ضعیف‌تر کردند و شاید هیات مدیره قبلی به مراتب خیلی قوی‌تر از هیات مدیره جدید باشد. بودن نژادفلاح با توجه به اینکه چندین دوره در هیات مدیره پرسپولیس بوده و تجربیاتی که به دست آورده و توانایی‌هایی که دارد، در هیات مدیره جدید پرسپولیس ضروری بود اما این تغییرات جنگ قدرت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز