خبرگزاری کار ایران

با اعلام باشگاه مسلم رضوی:

عباس چمنیان رسما سرمربی ابومسلم شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۳۲

می‌توانیم یکبار برای همیشه با تقویت همدلی در فوتبال خراسان رضوی شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.

با اعلام باشگاه مسلم رضوی عباس چمنیان که پیش‌تر از سوی کارگروه فوتبال استان به عنوان سرمربی ابومسلم پیشنهاد شده بود، به این سمت منصوب شد.

به گزارش ایلنا، پس از این اعلام رسمی، عباس چمنیان گفت: انتظار جامعه فوتبال از تیم ابومسلم حضور شایسته، مقتدر و در شان نام ابومسلم در عرصه فوتبال کشور است که امیدوارم بتوانم در این جهت خدمتی به ورزش استان انجام دهم.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی با استعداهای فراوانش شایستگی داشتن تیمی مقتدر را در عرصه فوتبال کشور دارد، اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت های استان و بازیکنان با استعداد خراسانی پراکنده در کل کشور، برای ساختن این تیم در راه رسیدن به این هدف بزرگ تلاش خواهیم کرد.

چمنیان به وضعیت نامناسب فوتبال استان در چند سال گذشته اشاره و بیان کرد: برای دستیابی به افتخاری عظیم در کشور، نیازمند همراهی و همکاری همه جانبه علاقمندان و هواداران تیم فوتبال ابومسلم هستیم.

وی با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در ارتقای وضعیت کنونی تیم ابومسلم، افزود: مسوولان استان در سطوح مختلف باید نگاه عمیقی به این تیم داشته باشند چرا که موفقیت ابومسلم به عواطف عموم مردم استان گره خورده است.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم با بیان اینکه مهم نیست چه کسی در خط مقدم فوتبال تلاش می‌کند، گفت: کارشناسان، مربیان و خانواده فوتبال استان با نظرات سازنده و حمایت‌های معنوی خود می‌توانند به هرچه بهتر شدن تیم کمک کنند.

چمنیان خاطرنشان کرد: می‌توانیم یکبار برای همیشه با تقویت همدلی در فوتبال خراسان رضوی شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز