خبرگزاری کار ایران

وزیر پشت اتفاقات اخیر نبود؛

رویانیان: عده‌ای برای برکناری‌ام لابی کرده بودند

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۸۳

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از لابی برخی افراد برای برکناری‌اش پرده برداشت و در عین حال وزیر ورزش را عامل اتفاقات اخیر این باشگاه ندانست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از لابی برخی افراد برای برکناری‌اش پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران با اشاره به روابط خود با علی دایی گفت: من 20 سال است با وزیر دوست هستم و نمی‌دانم به چه خاطر می‌خواهید تبریک بگویید، امروز هیئت مدیره تشکیل جلسه داد. من به عباسی ارادت ویژه دارم. او انسانی درستکار است و به من زنگ زد و احترام ویژه‌ای به من گذاشت. من صبح امروز خدمت او رسیدم و یک چای با هم خوردیم و گپ و گفت دوستانه داشتیم. من از او خواستم که در جلسه امروز شرکت نکنم که عباسی مردانه با این موضوع کنار آمد، من از وزیر ورزش ممنونم چون او خیلی تاکید داشت که حرمت من و پرسپولیس حفظ شود و چند بار به من گفت، حرمت تو و حرمت 30 میلیون هوادار پرسپولیس خیلی مهم است.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا باید به شما مدیرعامل سابق گفت، تصریح کرد: دلیل این پرسش را نمی‌دانم اما من فعلا با قاطعیت هستم.

رویانیان تاکید کرد:‌ برایم جای تعجب دارد که حمایت رسانه‌ها در این چند روز از من بی‌نظیر بود و حتی آنهایی که یک سال و نیم من را زدند، از من حمایت کردند. خودم هم نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد ولی آنها نشان دادند که عقل‌شان روی موفقیت ورزش کار می‌‌کند. به این هواداران پرشور پرسپولیس تبریک می‌گویم چون ما خادم مردم هستیم و خدمت کردن به آنها ارزش دارد.

وی ادامه داد: اگر من عبادت می‌کنم و یا نماز می‌خوانم برای خودم است اما جایی که به مردم خدمت کنی، به خدا خدمت کرده‌ای، حالا فهمیدم آنهایی که علیه من می‌نوشتند به دنبال توسعه ورزش بودند.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه آیا قبول داری که رسانه‌ها و هواداران نتیجه نمی‌خواهند، گفت:‌امروز فهمیدم که مردم نتیجه نمی‌خواهند بلکه خادم صادق می‌خواهند، آنها به دنبال اقدامات زیربنایی هستند این درس بزرگی برای من بود و می‌دانم که انسان اشتباه می‌کند. من خیلی قوی نیستم اما نوکری مردم را می‌شناسم. چه در زمانی که پلیس بودم و چه در دولت و چه زمانی که حالا در پرسپولیس خدمت می‌‌کنم.

خبرنگاری پرسید، مردم می‌خواهند بدانند که چرا در این مدت با ایجاد التهاب به پرسپولیس این اتفاقات افتاد که رویانیان گفت: می‌دانم که چرا این اتفاقات افتاد ولی همین را بگویم که دست وزیر نبود. یک سری افراد لابی کرده بودند که بین طرفداران پرسپولیس التهاب ایجاد کنند اما این کارها درست نیست من که حاکم نیستم که برای برکناری‌ام لابی کنند. دنبال بمب و کارهای جنگ و اسلحه و سلاح سرد هم نبودم. من نوکر پرسپولیس هستم و نمی‌دانم چرا عده ای پشت صحنه نقشه کشیدند. وزیر هم همه چیز را برایم شفاف توضیح داد که از او ممنون هستم.

وی در پایان پاسخ به این سوال که برنامه‌تان برای آینده چیست، گفت: ادامه کار با پرسپولیس، حمایت از دایی و هواداران، برنامه آینده من است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز