خبرگزاری کار ایران

هیچ مدیری را با این تصمیمات عوض نمی‌کنند؛

دایی: دعواهای سیاسی نباید وارد ورزش شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۰۱

اگر قرار باشد با این برنامه‌ریزی و با این هزینه کردن رویانیان عوض شود غلط است چون یک ماه به پایان کار دولت جدید مانده و رویانیان ثبات مدیریتش جواب داده.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که تغییر رویانیان با هزینه‌هایی که در پرسپولیس انجام شده اقدامی غلط است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دایی در پایان تمرین امروز  خبرنگاران گفت: اگر قرار باشد با این برنامه‌ریزی و با این هزینه کردن رویانیان عوض شود، غلط است چون یک ماه به پایان کار دولت جدید مانده و رویانیان ثبات مدیریتش جواب داده و او به تیم کمک کرده و اخباری که می‌رسد این اخبار هیچ کدام ورزشی نیست.

وی ادامه داد: هیچ مدیری را با این تصمیمات عوض نمی‌کنند چون تا یک ماه آینده دولت جدیدی روی کار خواهد آمد. در هیچ جای دنیا این قضایا رخ نمی‌دهد. شما دقت کنید اگر تیم والیبال ایران توانست ایتالیا را شکست دهد به خاطر ثبات مدیریتی بود و توانسته نتایج خوبی بگیرد و ایتالیا را شکست دهد.

دایی متذکر شد: این ثبات مدیریتی از زمان یزدانی‌خرم حکمفرما شده و چنین نتایجی به دست آمده و تیم والیبال حرفی برای گفتن در سطح جهان دارد. باید ثبات مدیریتی در باشگاه‌ها هم وجود داشته باشد تا مدیران بتوانند با برنامه‌ریزی بلند مدت کمک کنند چون باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس بزرگ هستند و نباید دعواهای سیاسی وارد ورزش شود. متاسفانه در چندین سال از این موضوع ضربه خوردیم. باید اجازه دهیم اصولی انجام شود و باید وزیر ورزش خودش توجه داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد جذب بازیکنان جدید نیز گفت: تمام بازیکنان مد نظر را جذب کردیم که به درد تیم بخورند چون شناختی از فصل قبل داشتیم و بازیکنان مورد نیاز را جذب کردیم و کسانی را به پرسپولیس آورده‌ایم که ستاره هستند، شاید نام نداشته باشند ولی همه بازیکنان با انگیزه و جزو بهترین بازیکنان ایران هستند. ما بازیکنانی آوردیم که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز