خبرگزاری کار ایران

برای ملی‌پوشان برنامه ویژه‌ای داریم؛

مولایی: بدنسازی پرسپولیسی‌ها تازه شروع شده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۲۸

فاز اصلی تمرینات آماده‌سازی ما تازه شروع شده و سخت‌ترین بخش کار به ملی‌پوشان مربوط می‌شود که برنامه‌های ویژه‌ای به این منظور در نظر داریم.

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فاز اصلی تمرینات آماده‌سازی ما تازه شروع شده و سخت‌ترین بخش کار به ملی‌پوشان مربوط می‌شود که برنامه‌های ویژه‌ای به این منظور در نظر داریم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مولایی افزود: کار بدنسازی تیم یک برنامه همیشگی است و اینطور نیست که با پایان اردوی رامسر بگویم بخش اصلی کار تمام شده چون فاز اصلی تازه برای ما شروع شده است. ما در اردبیل تمرینات استقامتی و هوازی را انجام دادیم. در تهران سرعت و استقامت در سرعت را کار کردیم و در رامسر روی برنامه‌های پلی‌متریک و لاکتیک تمرکز داشتیم. از اینجا به بعد سه مساله اساسی را دنبال می‌کنیم.

مولایی متذکر شد: اول اینکه شرایط بدنی ایجاد شده را حفظ کنیم. دوم؛ روی کارهای سرعتی و رفلکسی کار خواهیم کرد و سوم اینکه سیستم‌های انرژی ملی‌پوشان را با توجه به فشردگی کار، متعادل کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط زمانی نمی‌شد به قدری که می‌خواهیم به ملی‌پوشان استراحت بدهیم چون در این صورت برنامه‌های آماده‌سازی آنها کامل نمی‌شد و این به شکل دیگری به آنها لطمه می‌زد. ما سعی می‌کنیم این بخش کار را با استراحت دادن به آنها در طول رقابت‌ها و کاهش فشار در طول زمان جبران کنیم و برای این منظور برنامه‌ریزی کرده‌ایم. همچنین با هماهنگی علی دایی پس از تست پزشکی و تست بدنی با توجه به شرایط هر یک از ملی‌پوشان برنامه‌ای تمرینی را در نظر می‌گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز