خبرگزاری کار ایران

دینامو واقعا تیم خوبی بود؛

علی حمودی: نوبت سپاهان است که کهکشانی باشد

کد خبر : ۸۵۲۶۴

جو سپاهان واقعا خوب است. خیلی زود به اینجا عادت کردم و اصلا فکر نمی‌کردم جو سپاهان اینقدر خوب و صمیمی باشد. مطمئنم با گذشت زمان همه چیز از این بهتر هم می‌شود.

علی حمودی درباره دیدار دوستانه سپاهان مقابل دینامو زاگرب اظهارداشت: دینامو واقعا تیم خوبی بود. این تیم واقعا اروپایی بازی می کرد و مطمئن باشید هر تیم دیگری جز سپاهان بود گلهای بیشتری از دینامو می خورد.

وی درباره اردوی سپاهان در اسلوونی ادامه داد: اردوی خوبی داریم. همه چیز عالی و حرفه ای است. قطعا تا زمان بازگشت به ایران کاملا آماده می شویم.

حمودی با اشاره به جو تیم سپاهان گفت: جو سپاهان واقعا خوب است. خیلی زود به اینجا عادت کردم و اصلا فکر نمی کردم جو سپاهان اینقدر خوب و صمیمی باشد. مطمئنم با گذشت زمان همه چیز از این بهتر هم می شود.

هافبک فصل گذشته استقلال درباره مهره های خوبی که سپاهان جذب کرده گفت: امسال نوبت سپاهان است که کهکشانی باشد. ما مهره‌های خوبی جذب کرده ایم و می توانیم قهرمان شویم. امیدوارم هم من و هم سپاهان روزهای خوبی داشته باشیم.

حمودی درباره حضور آرش افشین در سپاهان خاطرنشان کرد: آرش مهاجم خوبی است. او می تواند به سپاهان کمک کند. امیدوارم هر بازیکن دیگری هم به تیممان اضافه می شود کار خودش را به خوبی انجام دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز