خبرگزاری کار ایران

بابک زنجانی مطرح کرد:

تداوم همکاری با ادامه حضور رویانیان در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۶۶

این همکاری‌ها در صورت ثبات مدیریت و وجود رویانیان در آن با جلب نظر و همکاری هواداران خون گرم باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل وعضو هیات مدیره هولدینگ سورینت نیز به حمایت از ابقای محمد رویانیان پرداخت.

به گزارش ایلنا، بابک زنجانی در یاداشتی که در سایت رسمی باشگاه منتشر شده آورده است: در ورزش حرفه‌ای بویژه رشته فوتبال منابع در آمدی که مورد تایید نظام حسابداری و مالی FIFA و UEFA باشد، سه قسم است. اولاً فعالیت ناشی از فروش بلیط یا همان مسابقات Match day دوماً درآمد ناشی از حق پخش تلویزیونی و سوماً فعالیت های تجاری که بسته به نوع بازار و اقتصاد هر کشور نحوه کسب درآمد فرق می کند.

در ایران هنوز تیم‌ها فاقد ورزشگاه اختصاصی هستند که بتوانند بر روی در آمد روز مسابقه حساب کنند. حق پخش تلویزیونی هم که به دلیل دولتی بودن سیستم مالکیتی باشگاه‌ها به یک رقم ناچیز توافقی فی مابین باشگاه‌ها و تلویزیون و سازمان لیگ است اما از این سه، فقط می‌توان از نحوه فعالیت‌های تجاری یاد کرد.

به عقیده اینجانب اصولاً در دیدگاه حرفه‌ای و براساس روش‌های پیشرفته مدیریت ورزشی، باشگاه ورزشی باید همچون باشگاه سورینت با جذب اسپانسرهایی که در برند یا بازار هدف، با هم تشابه و وجه اشتراک دارند به اداره امور و توسعه باشگاه بپردازند.

با این نگرش به دنبال درخواست و پیگیری مدیرعامل پرسپولیس برای فسخ قرارداد علی دایی و پس از آنکه نامبرده درخواست خود را مکتوب به مدیریت باشگاه سورینت تسلیم نمود مذاکراتی با محمد رویانیان که در جهت تقویت بنیه اقتصادی و مالی پرسپولیس نظراتی را مطرح کرد طی چند جلسه به عمل آمد براساس تجربیات و توانمندی‌های هولدینگ سورینت در حوزه‌های مختلف به منظور انجام اقدامات عملی برای کمک به پرسپولیس در زمینه های زیر از سوی اینجانب اعلام آمادگی گردید:

راه اندازی بانک یا موسسه مالی و اعتباری پرسپولیس(که با توجه به تجربه‏‏ مدیریت مالی و بانکداری هولدینگ سورینت در جهت تقویت پرسپولیس و هم افزایی هواداران آن گام مهمی خواهد بود)

راه اندازی خط حمل و نقل پرسپولیس تاکسی شهری و بی‌سیم که در این خصوص نیز با توجه به تجربیات و توانمندی‌های هولدینگ سورینت و شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی تابعه هولدینگ سورینت این حرکت نیز هواداران و علاقه‌مندان پرسپولیس را خوشحال می نماید.

راه اندازی اپراتور تلفن همراه نسل چهارم پرسپولیس با خدمات ویژه که مشتمل بر موج یا نسل چهارم خدمات سیم کارت منطبق با آخرین فناوری روز جهان است. بهره‌برداری از شبکه تلویزیونی پرسپولیس در جهت اطلاع‌رسانی و معرفی خدمات محصولات و اسپانسرها به هواداران.

از جمله سرویس‌ها و خدماتی که در هولدینگ سورینت زیرساخت‌ها و قابلیت‌های عملی و فنی ارائه آنها وجود دارد یا امکان راه اندازی آن در دسترس است. با این اوصاف در نظر داشتیم در صورتی که باشگاه پرسپولیس همچون باشگاه سورینت(راه آهن) از ثبات مدیریت و برنامه استراتژیک برخوردار باشد و در مسیر خصوصی‌سازی برابر مقررات کشور قرار گیرد همکاری در این راستا استمرار یابد.

همکاری‌های سورینت و پرسپولیس با موافقت سورینت با درخواست علی دایی و رویانیان برای پیوستن به پرسپولیس آغاز شد و با موافقت برای همکاری در بهره‌برداری از شبکه تلویزیونی پرسپولیس و ارائه خدمات حمل و نقل بازیکنان پرسپولیس برای مسابقات رسمی با هواپیماهای قشم ایر از طریق یک فروند هواپیمای با طرح و رنگ پرسپولیس و راه‌اندازی اپراتور نسل چهار ادامه یافت. بدیهی است این همکاری‌ها در صورت ثبات مدیریت و وجود رویانیان در آن با جلب‌نظر و همکاری هواداران خون گرم باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز