خبرگزاری کار ایران

باخت مقابل دینامو اهمیتی ندارد؛

حاج صفی: با تشخیص کرانچار استراحت نکردم

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۶۷

دینامو تیم اول کشور کرواسی و قدرتمند است. با توجه به اینکه تیم ما هم در دوران بدنسازی به سر می برد باخت در این بازی اهمیتی ندارد.

مدافع ملی‌پوش سپاهان درباره بازی دوستانه سپاهان مقابل دینامو زاگرب اظهارداشت: بازی خوبی انجام دادیم و به رغم اینکه شکست خوردیم توانستیم فوتبال قابل قبولی ارایه دهیم.

به گزارش ایلنا، احسان حاج‌صفی با بیان این مطلب اظهار کرد: دینامو تیم اول کشور کرواسی و قدرتمند است. با توجه به اینکه تیم ما هم در دوران بدنسازی به سر می برد باخت در این بازی اهمیتی ندارد.

وی درخصوص اینکه چرا از مرخصی 2 هفته‌ای که ملی‌پوشان می‌توانند استفاده کنند استفاده نکردی؟ گفت: بعد از صحبت‌هایی که با کرانچار داشتم او تشخیص داد به اردوی سپاهان در اسلوونی بروم تا با تیم هماهنگ شوم. قرار شد وقتی به ایران برگشتیم استراحت کنم و مدتی در تمرینات حضور نداشته باشم.

حاج‌صفی با اشاره به مصدومیت زانوی خود گفت: در اردوی تیم ملی از ناحیه زانو مصدوم شدم. پزشک تیم هم بعد از اینکه معاینه ام کرد تشخیص داد مدتی تمرین نکنم. در روزهای اخیر هم تمرین نکردم و در 2 بازی اخیر سپاهان هم به میدان نرفتم اما از امروز می‌توانم تمرین کنم.

هافبک ملی‌پوش سپاهان درباره حضور آرش افشین در سپاهان خاطرنشان کرد: آرش مهاجم خیلی خوبی است. سپاهان با توجه به جدایی خلعتبری به دنبال جذب یک مهاجم خوب بود و خوشحالم افشین به تیم ما آمد. امیدوارم او روزهای خوبی را در سپاهان داشته باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز