خبرگزاری کار ایران

درس بزرگی که سردار گرفت؛

آقای رویانیان؛ هواداران نمی‌خواهند فقط "تماشاگر" باشند

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۰۴

وقتی خبرکنار گذاشتن رویانیان منتشر شد، عده‌ای از هواداران پرسپولیس که به نظر می‌رسد علاقه خاصی به مدیرعامل این باشگاه دارند، به حمایت از سردار محبوب خود پرداختند.

پرسپولیس به آرامش رسید تا این مجموعه بزرگ با تمرکز لازم برای حضور در فصل جدید آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرخ‌پوشان تهرانی چند روز پر التهاب و پر استرس را پشت سر گذاشتند. بحث تغییر مدیریت در این باشگاه باعث شد حواشی بسیار زیادی برای پرسپولیس به وجود بیاید و شاهد اتفاقات زیادی پیرامون این مجموعه بودیم اتفاقاتی که آرامش را از پرسپولیس گرفته بود و اجازه نمی‌داد دایی و شاگردانش باتمرکز لازم به کارشان ادامه دهند اما در نهایت رویانیان در سمت خود باقی ماند تا سرخ‌پوشان تهرانی بتوانند با تمرکز لازم برای حضور در فصل جدید آماده شوند.

تغییر مدیریت در پرسپولیس در این مقطع به هیچ‌وجه به صلاح باشگاه و مصلحت تیم نبود و باید ابقای رویانیان در این مجموعه را تصمیم درست وزارت ورزش بدانیم. پرسپولیس در این روزهای حساس و سرنوشت ساز برای حضوری قدرتمند در فصل جدید نیاز به آرامش داشت تا بتواند بدون استرس و حاشیه به کارش ادامه دهد اما خبر کنار گذاشتن رویانیان از مدیرعامل پرسپولیس باعث شده بود تا مجموعه سرخ‌پوشان تهرانی دچار تردید شوند و نتوانند کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این اتفاقات نگرانی‌های زیادی را برای هواداران پرسپولیس هم ایجاد کرده بود اما در نهایت رویانیان در پرسپولیس ماند تا آرامش به این مجموعه برگردد.

در این راستا باید به نقش بسیار مهم هواداران پرسپولیس اشاره کنیم. وقتی خبرکنار گذاشتن رویانیان منتشر شد، عده‌ای از هواداران پرسپولیس که به نظر می‌رسد علاقه خاصی به مدیرعامل این باشگاه دارند، به حمایت از سردار محبوب خود پرداختند و مقابل باشگاه ووزارت ورزش تجمع کردند تا نشان دهند دیگر فقط نمی‌خواهند تماشاگر باشند بلکه حق دارند در مورد مسائل مربوط به پرسپولیس اظهارنظر کرده و حرف خود را به گوش مسولان و وزیر ورزش برسانند.

اعتراض شدید این عده و اعتراض گسترده دیگر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی باعث شد تا محمد عباسی به عنوان وزیر ورزش کوتاه بیاید و بدون تشکل جلسه هیات مدیره، رویانیان را در پرسپولیس ابقا کند. این اتفاقات نشان داد هواداران پرسپولیس از اینکه فقط روی سکوها آنها را لازم داشته باشند، خسته شده‌اند و نمی‌خواهند فقط و فقط نقش تماشاگر را داشته باشند بلکه دوست دارند به عنوان صاحبان اصلی و واقعی پرسپولیس حرف‌شان را بزنند.

پس از اتفاقات بدی که در هفته گذشته برای پرسپولیس رخ داد،‌ ادامه کار رویانیان در جمع سرخ‌پوشان تهرانی بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس بود. البته همواره نسبت به عملکرد رویانیان نقد داشته‌ایم و امروز هم بحث ما شخص رویانیان و بقایا برکناری او نیست، بلکه بحث بر سر زمان تغییرات بود که با توجه به شرایط خاص پرسپولیس، در حال حاضر تحت هیچ شرایطی نباید مدیریت پرسپولیس دستخوش تغییرات می شد تا تیم بتواند با آرامش و تمرکز کامل وارد مسابقات شود.

فصل گذشته برای پرسپولیس با حواشی زیادی آغاز شد و همگان سرنوشت این مجموعه را درپایان لیگ دیدند که ناکام بزرگ لقب گرفت. امروز هم نباید در مدیریت پرسپولیس تغییرات انجام می‌شد تا سرخ‌پوشان تهرانی بدون دغدغه و استرس وارد لیگ شوند تا ناکامی‌های سال‌های قبل را جبران کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز