خبرگزاری کار ایران

آغاز جام حذفی از ۱۲ شهریورماه؛

بهروان: لیگ دسته اول اواخر دهه سوم شهریور آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۳۹

لیگ دسته اول اواخر دهه سوم شهریور آغاز می‌شود و یک هفته بعد هم لیگ دسته دوم و اواسط مهرماه هم لیگ دسته سوم آغاز خواهد شد.

 رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان درباره آغاز لیگ‌های یک و 2 و 3 گفت: بر اساس برنامه‌ریزی کرده‌ایم لیگ دسته اول اواخر دهه سوم شهریور آغاز می‌شود و یک هفته بعد هم لیگ دسته دوم و اواسط مهرماه هم لیگ دسته سوم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌ها در حال استراحت هستند و زمان باقیمانده تا آغاز مسابقات می‌توانند در نقل و انتقالات فعالیت کنند و بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند که البته در این باره و زمان دقیق فصل و انتقالات اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان آغاز جام حذفی گفت: جام حذفی باشگاه‌های کشور را از 12 شهریور آغاز می‌کنیم. مرحله اول این مسابقات با حضور 32 تیم قهرمان استان‌ها آغاز می‌شود که با توجه به 8 قرعه استراحت برای تیم‌ها، طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که 20 تیم به مرحله دوم و 10 تیم به مرحله سوم برسند. سپس این 10 تیم با 26 تیم لیگ دسته اول و 28 تیم دسته دوم، 64 تیم را تشکیل می‌دهند که تا پایان مهرماه امسال 64 تیم پس از رقابت به 32 تیم می‌رسند و پس از بازی‌های این مرحله 16 تیم نهایی مشخص می‌شود.

بهروان در پایان گفت: از دهه اول آبان‌ماه 16 تیم منتخب کشور با 16 تیم لیگ برتری مرحله بعدی را برگزار می‌کنند که 32 تیم این مرحله پس از قرعه‌کشی حریفان‌شان را می‌شناسند و مراحل بعدی انجام می‌شود که به موقع در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز